Wille22 Postat 26 juni 2023 Postat 26 juni 2023 Funderar på att köpa Spectralayer pro 10.. Undrar bara och det ligger med när nästa cubase uppdatering kommer på riktigt då är det värt och vänta eller? Någon som vet?
0 Neosus Postat 27 juni 2023 Postat 27 juni 2023 (redigerat) Nu är det mest bara spekulationer ifrån mig men jag tror inte dom skickar med Pro versionen i nästa uppdatering. Däremot finns ju Spectralayer One med i Cubase. Och Pro 10 finns ju redan nu och har nyligen släppts men det har du koll på.. När Pro 11 kommer har jag ingen aning om men lär nog dröja ett tag misstänker jag. 🙂 Redigerat 27 juni 2023 av Neosus
0 Wille22 Postat 27 juni 2023 Trådstartare Postat 27 juni 2023 Pro 10 har jag jobbat med I en annan studio grymt bra...man kan separera kanaler på en grymt sätt bl.a och mycket mer så klart.....mycket imponerad....
0 Wille22 Postat 27 juni 2023 Trådstartare Postat 27 juni 2023 21 minuter sedan sa Neosus: Håller med! Ett imponerande program är det! Japp kostar lite över 3 papp på hemsidan såg jag....får nog köpa den och hoppas att det inte följer med i Cubase uppdate nästa gång-)
Fråga
Wille22
Funderar på att köpa Spectralayer pro 10..
Undrar bara och det ligger med när nästa cubase uppdatering kommer på riktigt då är det värt och vänta eller?
Någon som vet?
4 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.