Frozmoh Postat 13 juni 2023 Postat 13 juni 2023 (redigerat) Inte rört gitarr och cubase på nästan 1 år. Fick lust å göra en dänga. Kom gärna med åsikter. Thay call you god - I call you satan - True.mp3 Redigerat 14 juni 2023 av Frozmoh Fel Fil första uppladdningen
VayzeriA Postat 13 juni 2023 Postat 13 juni 2023 Lyssnar på mobilen mer pissigt ljud.... Eller är det bra ljud jag menar Gillar själv Black och Death metal. Låter riktigt bra. Lite "vibes" av både Pain och Behemoth på nåt sätt. In min telefon låter gitarrerna lite för ambienta men smaken e dom baken. Meningen och ett jävla oljud är ju så det ska låta egentligen om man täcker Old school 🤘😈🤘
Frozmoh Postat 14 juni 2023 Trådstartare Postat 14 juni 2023 Bra feedback på gitarrerna. Gick in och kollade. Mycket riktigt. Ljudkortat startar alltid med en vocal preset. La om gitarrerna. Lite mjukare. 1
VayzeriA Postat 15 juni 2023 Postat 15 juni 2023 Se där ja. Tycker själv precis som du att det är lite svårt att upptäcka när det är för mkt ambience eller luft i instrumenten. Men har försiktigt börjat lägga limiter på gitarrerna. Liten grej jag vet att Pain gör. Gör det på alla gitarrer typ 🙄. Men gör en hel del, men bör användas med försiktighet...👍 Har du mer projekt inspelade eller på G? Vore intressant att höra mer. Saknas sånt på forumet😊
punkrockdude Postat 17 juni 2023 Postat 17 juni 2023 Detta gillar jag. Grundat på det lilla jag kan om Dödsmetall så tror jag mig höra stark inspiration från albumet Slaughter Of The Soul. 👍
Frozmoh Postat 18 juni 2023 Trådstartare Postat 18 juni 2023 Tack! Jo de finns en del at the gates, behemoth osv i detta 🙂 1
kattbajs Postat 19 juni 2023 Postat 19 juni 2023 yoo. please. gör en skiva eller nonting. har du music på bandcamp? i love this. amazing! 🙂
Frozmoh Postat 20 juni 2023 Trådstartare Postat 20 juni 2023 Tack som fasen! Jag har en fundering på göra kanske en EP . 5 låtar kanske.
Frozmoh Postat 14 juli 2023 Trådstartare Postat 14 juli 2023 (redigerat) On 2023-06-19 at 18:57 sa kattbajs: yoo. please. gör en skiva eller nonting. har du music på bandcamp? i love this. amazing! 🙂 Har soundcloud Sök frozmoh och froz...........Massa trams där 🙂 Redigerat 14 juli 2023 av Frozmoh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.