youngcarldj Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 (redigerat) Tja! Önskar lite spontan feedback på denna instrumentala klubblåt jag har gjort. Inte helt nöjd med slutproduktionen angående mixningen, men har gjort mitt bästa. Så kom gärna med tips om du har något! Vet inte riktigt om detta forumet är riktigt rätt för musikgenren, men kul att höra vad människor som lyssnar mer på andra genrer har att säga! 😉 Länk till låten/ Redigerat 13 juni 2023 av youngcarldj
HagmanMusic Postat 20 juni 2023 Postat 20 juni 2023 (redigerat) Älskar melodin! Man kanske kan lägga till en variation i melodin i andra droppet så de inte är samma melodi hela tiden, tyckte annars de lät bra 😄 jag är inte den bästa på att ge feedback inom mixing Redigerat 20 juni 2023 av HagmanMusic 1
swiftly (oregistrerad) Postat 22 juni 2023 Postat 22 juni 2023 Låter bra genom mobilhögtalaren. Har ingen feedback att ge kände jag, men ville ändå kommentera.
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Jag saknar sång-fraser och tycker inte att låten fullt ut håller måttet som instrumental. 3/5 i betygssättningen. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.