Hans Carlsten Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Lite cheesy text kanske, men är ändå lite nyfiken på vad ni tycker om denna. Mer än(4).mp3
Fidden Postat 7 juni 2023 Postat 7 juni 2023 Låter snyggt och välgjort. Soundet är ju väldigt frikyrkligt på alla sätt och vis, redan innan jag upplever att även texten tar det spåret. Kanske inte nåt jag skulle lyssna på i min vardag, men smaken är ju som baken. Mixen, arr och framförande sitter fint i mina öron i alla fall. Bra jobbat. 1
Hans Carlsten Postat 7 juni 2023 Trådstartare Postat 7 juni 2023 Tack! Jag hade själv ingen tanke på frikyrklig/religiös stil varken text- eller musikmässigt, men när du säger det inser jag att det ligger något i det, åtminstone musikaliskt. Jag tycker mig höra likheter med t.ex. Fredá och där finns det väl en frikyrklig koppling om jag inte minns fel. Kul att du verkar gilla produktionen även om inte musiken är i din smak.
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Så negativt kallt ljud alla har här på forumet! (Vad beror det på???) Bort med kall-ljudet så har du nog en femma av fem i betyg. Hittills en trea från mig i betyget. 1
Hans Carlsten Postat 9 juli 2023 Trådstartare Postat 9 juli 2023 Tack för feedback, du verkar ju gilla låten trots allt. Angående det kalla ljudet, tänker du att det handlar om eq på masterbusen eller något annat?
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Det verkar kanske vara den digitala inspelningsutrustningen det beror på; sällan man hör ett varmt o skönt ljud här på forumet. Ja låten duger.
Hans Carlsten Postat 9 juli 2023 Trådstartare Postat 9 juli 2023 Lite för billiga ljudkort och mikrofoner kanske. På något sätt måste ju de låga priserna påverka resultatet.
DionHarris Postat 11 juli 2023 Postat 11 juli 2023 Önskar att du sjöng med mera självförtroende i rösten. Så som att du menar det och inte som nu, bara rabblar en random text. Sjung gärna inte när man slår an på gitarren, om du lyssnar så förstår du vad jag menar. Sen kan låten gärna kicka igång vid 0.54 så det händer lite mera. Skulle du själv vilja lyssna på den här låten 34 gånger?? 1
Hans Carlsten Postat 11 juli 2023 Trådstartare Postat 11 juli 2023 Svår fråga, jag har ju redan lyssnat på låten ca 529 gånger… Tack för tipsen dock!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.