DLEMusic Postat 9 juli 2023 Trådstartare Postat 9 juli 2023 jag ska sluta göra musik, det är ju fan omöjligt att få det bra
slejnard Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 15 minuter sedan sa DLEMusic: jag ska sluta göra musik, det är ju fan omöjligt att få det bra Det tycker jag inte. Du gör intressant musik!
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Nej sluta inte. Jag delger en trea av fem i betyg. Lite tunt ljud men det kan vara min laptop som spökar.
Neosus Postat 10 juli 2023 Postat 10 juli 2023 16 timmar sedan sa Flizzaff: Nej sluta inte. Jag delger en trea av fem i betyg. Lite tunt ljud men det kan vara min laptop som spökar. Det är ju klart att allt låter skit när du lyssnar genom din laptop! Skäms på dig unge! DU får av mig 3 av 5! 2
Flizzaff Postat 11 juli 2023 Postat 11 juli 2023 Tack. 3 av 5 är inte så dåligt. Min fina ljudåtergivning genom min lilla studio havererade tyvärr. Kom igen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.