swiftly (oregistrerad) Postat 29 april 2023 Postat 29 april 2023 (redigerat) Gjorde ett album för ca ett halvår sedan. Skulle vilja ha lite feedback på en låt från albumet. Endast konstruktiv kritik ombeds. Betygsätt gärna också! Låten heter "In Time You'll Know".. Vill bara klargöra att detta inte är en demolåt utan en fullständig sådan. In Time You'll Know.mp3 Redigerat 29 april 2023 av Gäst
Flizzaff Postat 9 juli 2023 Postat 9 juli 2023 Bort med det kalla, hårda ljudet. Det har alla här på forumet. Jag vill ej frysa då jag hör musik. Men det låter ganska bra annars. Jag har en trea av fem att delge i betyget.
DionHarris Postat 11 juli 2023 Postat 11 juli 2023 Jag saknar en melodi i den här. Det känns som du bara vill ta dig från punkt A till punkt B och samtidigt spela alla instrument du har. Alltså lite för lite dynamik för min smak. 2/5 i betyg.
swiftly (oregistrerad) Postat 21 juli 2023 Postat 21 juli 2023 (redigerat) @FlizzaffDet kalla hårda ljudet kan bero på att jag inte lagt på DeEsser på de ställen där det låter hårt (delvis sången exempelvis) samt rattat lite för mkt på EQn. Du får dra på dig en filt om du fryser 🙂 @DionHarris Ja, jag brukar ta i ganska mkt med instrument och just denna låt blev lite rörig haha. Är väl på bättrings vägen med kommande låtar. Men melodi finns ju i sången? (inte så trallvänlig kanske). Redigerat 21 juli 2023 av swiftly
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.