Minou Postat 24 april 2023 Postat 24 april 2023 (redigerat) Har skrivit och producerat min första låt och vill jättegärna ha feedback på mixningen! Tack på förhand! Redigerat 7 maj 2023 av Minou
Fidden Postat 25 april 2023 Postat 25 april 2023 Sitter med kass lyssning just nu, men det låter riktigt bra ändå. Snyggt jobbat! Föredrog definitivt denna framför iris-varianten, även om den också hade sina uppsidor. Passar på att önska dig lycka till om det skulle börja rulla på nu, vi vill ju inte vara med om ett nytt Lex Timberman-fall. 1
Minou Postat 25 april 2023 Trådstartare Postat 25 april 2023 Tack! Jag har nog missat "timberman-fallet"! Vad syftar du på? 🙂
Pär Nord Postat 25 april 2023 Postat 25 april 2023 De ä la görbra, (men va vet ja). Jo, bra mixning ( i monitorer) ännu bättre (i hörlurarna). Men hur funkar den i Goa?
Fidden Postat 26 april 2023 Postat 26 april 2023 10 timmar sedan sa Minou: Tack! Jag har nog missat "timberman-fallet"! Vad syftar du på? 🙂 Det var visst nån yngling vid namn Tim Bergling som postade några låtar, men fick ingen feedback.
drloop (oregistrerad) Postat 30 april 2023 Postat 30 april 2023 Låter gött! Kanske lite för mycket dynamik i låten. Det blir för lite umph för mycket pauser. Annars finemang
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.