Saibot Music Postat 6 april 2023 Dela Postat 6 april 2023 Hej! Skulle bli jätteglad om någon ville ge mig feedback på denna låt avseende produktion/instrument samt mix. Den är inte mastrad ännu, men jag har min lilla fusk-mastring på mix-bussen. https://app.sessionstudio.com/studio/web/shares?shareToken=SHR_EaNYjzDm8aAM0tZR8VlCnj_0d.kRAtsEG%2FlgZ6RX2BYGm%2BEKnUWB0uVQAlUZ1sc1krkXM Demo May I Have This Dance 20230406 (Garratt:Welin).mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 6 april 2023 Dela Postat 6 april 2023 Jag tycker nog att sången är lite för dominant den första minuten. Kanske ska pianot lyftas lite över hela låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kattbajs Postat 7 april 2023 Dela Postat 7 april 2023 sounds nice! jag skulle älska om man kasta in kanske en bass synth 1:03. fast det är jag och alla har olika smak! 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flizzaff Postat 7 april 2023 Dela Postat 7 april 2023 Nu hör jag bara en stereokanal men detta låter schysst. 5/5 i betyget. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 april 2023 Dela Postat 7 april 2023 Mycket bra och intressant sångare att lyssna på. 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Saibot Music Postat 7 april 2023 Trådstartare Dela Postat 7 april 2023 10 hours ago, kattbajs said: sounds nice! jag skulle älska om man kasta in kanske en bass synth 1:03. fast det är jag och alla har olika smak! 🙂 Tack för feedback. Jag tror att jag testar det faktiskt. Återkommer. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Saibot Music Postat 7 april 2023 Trådstartare Dela Postat 7 april 2023 21 hours ago, pme said: Jag tycker nog att sången är lite för dominant den första minuten. Kanske ska pianot lyftas lite över hela låten. Ska kolla på det. Har fått feedback på pianot av andra också. Funtar på om det kan vara idé att separera dem höger/vänster så att sången får plats i mitten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 april 2023 Dela Postat 7 april 2023 Extremt bra sång, men kanske lite för högt mixad. Sänka lite och eventuellt lite mer reverbsvans? Tycker resten känns rätt balanserat ändå. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.