slejnard Postat 4 april 2023 Postat 4 april 2023 Hej! Det är stiltje med textförfattandet för närvarande så gjorde en snabb experimentell låt med många synthar och ett gitarrsolo över hela låten. Hur låter det? Gjorde en annorlunda mix också med lite fler "trasiga" ljud.
Flizzaff Postat 5 april 2023 Postat 5 april 2023 Nu har jag felaktigt bara en stereokanal att tillgå men detta låter ändå schysst. Ja det blir 5/5 i betyget. 1
slejnard Postat 5 april 2023 Trådstartare Postat 5 april 2023 Tack Fizzaff. Kul att du gillar låten och hoppas du får ordning på stereolyssningen. Tycker själv att låten gör sig bra i lurar.
Fidden Postat 7 april 2023 Postat 7 april 2023 He låt bra, jo. Gillar speciellt miami vice partiet vid 1.08. Kommer in en del trevliga dissonanser och stök i slutet som jag gillar. 1
slejnard Postat 8 april 2023 Trådstartare Postat 8 april 2023 Tack fidden! Kul att höra. Miami Vice var inget jag tänkte på men nu när du säger det så. Är rätt så nybörjare när det gäller synthar men det är roligt att plinka och blanda med gitarrslingor i låtarna 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.