Luke This Way Postat 30 mars 2023 Postat 30 mars 2023 (redigerat) Hej, någon som skulle vilja ge mig feedback på en låt jag gjort? Vad tyckte du om låten (om du vill kan du ge ett betyg mellan 1-10) Vad skulle kunna förbättras Lyssna på låten här: Tacksam för alla svar! 🙂 Redigerat 30 mars 2023 av Luke This Way
Jonatan Lundin Postat 2 april 2023 Postat 2 april 2023 Cool låt! Har du några referenslåtar du matchar din låt mot (då kan det vara lättare att ge feedback - om du siktar på att låta som något där ute)? Sången låter väldigt processad (dubblerad, mm?). Nu låter det som att det mesta av sången ligger ute på sidorna, och det ska säkert vara så i den genre du arbetar, men personligen gillar jag mer att sången ligger i mitten. 1
Flizzaff Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 Det känns som låten är ofullbordad. Du har några grundackord men inget mer. Jag önskar att det succesivt ska byggas mer i låten, men det uteblir. Tyvärr så har jag bara en tvåa att delge i betyget. Kom gärna igen med något mer utvecklat för detta förefaller mer som ett fragment till en låt. 1
swiftly (oregistrerad) Postat 10 april 2023 Postat 10 april 2023 Låter som du lagt sången på en stereo kanal och lagt lite effekter som gör den bred. Inget fel med det, det är ju en smaksak hur man vill ha sången. Överlag tycker jag lite som Flizzaff men den är minimalistisk och det har sin charm med. Den får en tvåa av mig med 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.