Flizzaff Postat 24 mars 2023 Postat 24 mars 2023 (I denna laptop hör jag bara en stereokanal). Sången hörs bra och tydligt. Jag får för mig att sången blir för ljus, så ett tonarts-byte kan platsa. Jag sätter en fyra av fem i betyget.
Flizzaff Postat 24 mars 2023 Postat 24 mars 2023 (redigerat) Sen resten, låtfragmenten: (Det är gott i Kortedala med flera). Att sätta sångmelodier tycks inte vara din starka sida. Träna gärna på detta. Låtarna tycks lite röriga då melodierna kommer in, men kompen tycks icke röriga. Redigerat 24 mars 2023 av Flizzaff
DLEMusic Postat 24 mars 2023 Trådstartare Postat 24 mars 2023 tack! intressant. Vet inte varför det kom upp en rulle med mina spotify-låtar, la bara upp en länk...det är mycket gamla låtar som jag borde sjunga om och göra om (om inte datorn hade kraschat).. .. tonartsbyte var bra idé jag ska ta till mig!, vet att rösten krånglar, men på nåt sätt måste texten in i låten, då den är grunden för mig och musiken är där för att lyfta budskapet eller känslan av något. Tack, bra med respons
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.