Jonatan Lundin Postat 19 mars 2023 Postat 19 mars 2023 (redigerat) Nu känner jag mig hyfsat klar med låten Tårarna rinner. Vore suveränt om någon kunde lyssna och dubbelkolla om låtarrangemanget funkar (t ex sticket) och om mixen funkar. Man blir ju hemmablind efter ett tag. https://on.soundcloud.com/3CwCi Redigerat 19 mars 2023 av Jonatan Lundin 1
Flizzaff Postat 21 mars 2023 Postat 21 mars 2023 Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop). Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5.
luddeandersson Postat 21 mars 2023 Postat 21 mars 2023 Hittar ingenting jag inte gillar. Precis min sorts musik. Snyggt munspel (håller själv på och lär mig). Är det riktiga eller programmerade trummor?
Jonatan Lundin Postat 22 mars 2023 Trådstartare Postat 22 mars 2023 21 timmar sedan sa Flizzaff: Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop). Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5. Tack @Flizzaff Känns hedrande. Nu har du testat att lyssna på låten i mono, och den ska låta bra även i mono, vilket du nu bekräftar. Hoppas du får till en stereo-lyssning.
Jonatan Lundin Postat 24 mars 2023 Trådstartare Postat 24 mars 2023 On 2023-03-21 at 23:21 sa luddeandersson: Hittar ingenting jag inte gillar. Precis min sorts musik. Snyggt munspel (håller själv på och lär mig). Är det riktiga eller programmerade trummor? Vad bra! Japp, det är programmerade trummor.
Luke This Way Postat 30 mars 2023 Postat 30 mars 2023 Gillar den starkt! Man blir glad av att lyssna. 🙂 Jag gör också egen musik, lite annan genre och stil men tycker du det är kul får du gärna lyssna:
Jonatan Lundin Postat 2 april 2023 Trådstartare Postat 2 april 2023 Tack @Luke This Way för att du tog dig tid att lyssna! Kul att du blir glad; det glädjer mig.
swiftly (oregistrerad) Postat 10 april 2023 Postat 10 april 2023 Glad och käck låt, inte min typ av låt men den får en trea av mig iaf. Inget fel på sticket heller det var väl det jag gillade mest i låten.
Jonatan Lundin Postat 15 april 2023 Trådstartare Postat 15 april 2023 Tack @swiftly; bra då vet jag att sticket funkar. Var lite osäker på om det passade.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.