Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop).

Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5.

Postat
21 timmar sedan sa Flizzaff:

Det är lite bullrigt men... Sången är inte bullrig. (Nu hör jag bara en kanal. Det saknades en stereo-kanal redan då jag köpte mig denna laptop).

Du har ju bra potential och jag gillar låten som låter frisk och kul. Du har ock tillrättalagt fraseringarna i sångtexten, så jag har helt enkelt full pott att ge dig och det blir betyget 5/5.

Tack @Flizzaff Känns hedrande. Nu har du testat att lyssna på låten i mono, och den ska låta bra även i mono, vilket du nu bekräftar. Hoppas du får till en stereo-lyssning.

Postat
On 2023-03-21 at 23:21 sa luddeandersson:

Hittar ingenting jag inte gillar. Precis min sorts musik. Snyggt munspel (håller själv på och lär mig). Är det riktiga eller programmerade trummor?

Vad bra! Japp, det är programmerade trummor.

Postat

Gillar den starkt! Man blir glad av att lyssna. 🙂 

Jag gör också egen musik, lite annan genre och stil men tycker du det är kul får du gärna lyssna:

• 2 veckor senare...
swiftly (oregistrerad)
Postat

Glad och käck låt, inte min typ av låt men den får en trea av mig iaf. Inget fel på sticket heller det var väl det jag gillade mest i låten. 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.