KÄK111 (oregistrerad) Postat 12 februari 2023 Postat 12 februari 2023 Hej! Vill någon ge mig feedback på dessa två låtar. Hade varit väldigt tacksam om någon vill ta sig tid och lyssna och gärna skriva något om dom:) Det är elektronisk musik. https://www.youtube.com/@christofferbengtsson9 Mvh C
Jonatan Lundin Postat 12 februari 2023 Postat 12 februari 2023 Jag lyssnade på Active. För mig får du gärna skippa piano-introt (som spelas den första minuten) - för mig tillför det inte något. Lite sång hade inte skadat 😀.
Flizzaff Postat 13 februari 2023 Postat 13 februari 2023 Det låter inte så fullbordat i första låten. Den är dyster. Lite sång skulle inte skada. Låten tycks lite sönderhackad. Det låter, i början, inte så fullbordat i andra låten. Låten tycks lite sönderhackad. Du får nog jobba mer för att få bättre kontinuitet i låtarna. Jag betygsatte där uppe på sajten.
Teflon Postat 14 februari 2023 Postat 14 februari 2023 Testa att lägga Stereo Delay på syntarna så kommer det låta bättre och fetare.
KÄK111 (oregistrerad) Postat 15 februari 2023 Postat 15 februari 2023 Tack så jätte mycket för att ni tog er tid att lyssna! Det betyder väldigt mycket för mig. Ni får ta hand om er! Tack igen!😀
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.