Bresho Postat 9 februari 2023 Postat 9 februari 2023 Tja alla! har gjort en remix på Ted Gärdestads låt -Jag ska fånga en ängel som va så populär förra sommaren och jag skulle vilja ha lite feedback på vad ni tycker om stilen 😄
Flizzaff Postat 9 februari 2023 Postat 9 februari 2023 Sång och komp drunknar punktvis lite i refrängen då bas och trummor dundrar på. Jo remixen förvandlar låten radikalt; ganska lyckat. Jag sätter en trea av fem i betyg.
berch Postat 10 februari 2023 Postat 10 februari 2023 Kul, men håller med Flizzaff sången drunknar lite i refrängen.
NaezT Postat 15 februari 2023 Postat 15 februari 2023 Håller med , det är väl den finfina sidechain kompressorn som skapar pumpet som gör det. blir ett bra EDM pump, men den äter upp sången. Vet inte om du kan splitta ut sången eller lite eq mid och mixa in lite parallellt med, speciellt under refrängen ? Jag blir lite yr under refrängen.... //K
Flizzaff Postat 18 februari 2023 Postat 18 februari 2023 On 2023-02-15 at 20:34 sa NaezT: Jag blir lite yr under refrängen.... //K Jag håller med. Refrängen drunknar alltjämt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.