Helgon Postat 2 februari 2023 Postat 2 februari 2023 (redigerat) Hej! Jag är på intet sätt en etablerad producent/mixare, men skulle tycka det vore roligt att få någons låtprojekt att pula med -- för att liksom se hur de erfarenheter/kunskaper jag samlat på mig (i mitt eget musikskapande) kan användas i praktiken. Jag får övning och ni en användbar demo att till exempel skicka runt. Önskemålet är att det är musik med riktiga instrument, gärna något i rock- eller hårdrocksgenren. Elgitarrer, trummor, bas, och kanske inte så mycket mer. Det hade varit kul. Någon som har en låt som är inspelad och behöver tas vidare därifrån? /A Redigerat 3 februari 2023 av Helgon
DionHarris Postat 4 februari 2023 Postat 4 februari 2023 Hej, ja, jag har något där jag inte är nöjd med min egen produktion. Du kanske kan lyckas bättre. Materialet uppfyller dina kriterier ganska väl tycker jag. Testa om denna låter bättre hos för hos mig hackar den lite. Mvh Dion come down mp320201020.mp3
Helgon Postat 4 februari 2023 Trådstartare Postat 4 februari 2023 Har skickat ett meddelande till dig.
DionHarris Postat 9 februari 2023 Postat 9 februari 2023 Hej. Om någon har en rocklåt liggandes så tveka inte att använda den här killens skills. Jag har provat och kan varmt rekommendera honom som mixare. Mycket högklass på det han gör. Mvh/Dion
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.