Pär Nord Postat 10 januari 2023 Postat 10 januari 2023 Mr Ixamannen (tror jag de va) la ut en slinga i den IMO onödiga tonarten F#-dur och undrade om Mr X (men vem??) gjorde en passande gitarrloop till den. Låter bra att slå ihjäl några influenzatimmar med tyckte jag och hittade en gitarr. Jag höjde loopen ett halvt tonsteg till amatörgitarristens (läs min) favorit G-dur och gav det några timmar. ALLA 27 VAR KASS! Så jag lät alla va med och föja syntslingan 37 LOOPS .mp3
Flizzaff Postat 11 januari 2023 Postat 11 januari 2023 Lite grumligt ljud. Det låter bra. Ett gitarr-fragment förstår jag och det är förstås en ofullbordad låt så det blir en trea i betyg (betyget syns högst upp på sajten). 1
Pär Nord Postat 11 januari 2023 Trådstartare Postat 11 januari 2023 De 27 "idéerna" var inte helt tokiga men att genomföra dem som en duglig gitarrist låg inte inom räckhåll. Ja, om jag övat på dem så...men, öva?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.