Henric Svensson Postat 9 januari 2023 Postat 9 januari 2023 (redigerat) Hej på Er! Senaste projektet för min del, en jazztrudelutt som fick titeln Under ytan. Tillblivelseprocessen finns som vanligt närmare beskriven på min blogg här: Redigerat 9 januari 2023 av Henric Svensson
Henric Svensson Postat 10 januari 2023 Trådstartare Postat 10 januari 2023 31 minuter sedan sa -Johan-: Skön låt. Låter riktigt bra tycker jag. -Tack för det! Fin jazzton i Gibson gitarren!
-Johan- Postat 10 januari 2023 Postat 10 januari 2023 4 timmar sedan sa Henric Svensson: -Tack för det! Fin jazzton i Gibson gitarren! Japp! Lyssnar inte mycket på jazz, men kan uppskatta sånt här mer lättlyssnat.
Flizzaff Postat 11 januari 2023 Postat 11 januari 2023 Jag betygsatte däruppe och det var en femma. mycket bra spelat och sköna bastoner. (jag är en gammal basist och gillar bra basspel).
Henric Svensson Postat 11 januari 2023 Trådstartare Postat 11 januari 2023 2 timmar sedan sa Flizzaff: Jag betygsatte däruppe och det var en femma. mycket bra spelat och sköna bastoner. (jag är en gammal basist och gillar bra basspel). -Man tackar! ❤️🎶❤️
Henric Svensson Postat 12 januari 2023 Trådstartare Postat 12 januari 2023 10 timmar sedan sa berch: Bra jobbat! -Tack!
NaezT Postat 17 januari 2023 Postat 17 januari 2023 Bra känsla - fin struktur i låten tycker jag. Lite stökigt på cymbalerna i mitten runt 1:10, bitvis är det väl många rörelser i instrumenten för min egen smak - även om det är Jazz 🙂 Bra jobb!
Henric Svensson Postat 17 januari 2023 Trådstartare Postat 17 januari 2023 8 timmar sedan sa NaezT: Bra känsla - fin struktur i låten tycker jag. Lite stökigt på cymbalerna i mitten runt 1:10, bitvis är det väl många rörelser i instrumenten för min egen smak - även om det är Jazz 🙂 Bra jobb! -Tack!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.