cRiTza Postat 1 januari 2023 Postat 1 januari 2023 Hej jag håller på med några låtar varav denna är en utav den. Vore kul att höra spontan feedback på låten. Eller om man vill, ej så spontan feedback. Deepest Darkest Night 14 Nov.mp3 2
Fidden Postat 2 januari 2023 Postat 2 januari 2023 Gillar't. Snyggt lyft när man först tror att bryggan är refrängen, och så fetar det på med den riktiga refrängen. Hookigt och snyggt. Lyssnar visserligen i mobilen, så jag kan missa nåt. Detta är en såndär typisk låt som typ Bulgarien köper in av en svensk låtskrivare och placerar sig på 4e plats i esc med.
Henric Svensson Postat 2 januari 2023 Postat 2 januari 2023 Jag trycker på gilla knappen! Låter nice! 🎅
DionHarris Postat 2 januari 2023 Postat 2 januari 2023 Som att köra genom stan mitt i natten. Det är den viben jag får av den här låten.
Flizzaff Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Mycket bra men jag föredrar ett torrare ljud istället för detta kalla. Sången har ett ganska dåligt ljud i mina lurar, men som sagt: mycket bra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.