slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Just nu sa Neosus: Fina fisken! 👍 Ja verkligen kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Jättekul. En sån chans får man bara en gång i livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Jättekul. En sån chans får man bara en gång i livet. Hur kul på en skala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 2 timmar sedan sa Neosus: Kpd? Snart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Just nu sa slejnard: Hur kul på en skala? It's on the fish scale. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 En tredjedel av mina absorbenter kom idag. De små, dvs 60x60. Satte upp dem där de stora ska sitta så länge. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 5 timmar sedan sa Fidden: DoL's överdrivna användande av sol-emojin börjar kännas mer rimlig på något vis när jag läser det där... Vadå ☀️verdrivna användande av s☀️l em☀️!? S☀️mliga är så ☀️m☀️därna... 5 timmar sedan sa Fidden: Kollade upp vad det skulle kosta att sätta upp lamellgardiner med ljudabsorbenter på. Offerten hamnade på 20kkr. Jag beställde andra gardiner istället. B-bara 20k-kr. D-d l-låter j-ju b-billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 (redigerat) 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Vadå ☀️verdrivna användande av s☀️l em☀️!? S☀️mliga är så ☀️m☀️därna... B-bara 20k-kr. D-d l-låter j-ju b-billigt. Det fanns billiga gardiner på Ikea också, men jag hamnade la mellan. Redigerat 16 juni 2023 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Äh herregud... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Jag har cips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 OLW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Dill och gräslök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Får man äta sådant eller är det svartlistat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Sanningen att säga, det är bra mycket mer än bara Marabou som borde bojkottas om det nu ska bojkottas seriöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Tänk att heta så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Boj Kott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 ... nåja. Vi har en på jobbet som heter Bahnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Fruktansvärt roligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag har cips. Jag också. 1 timme sedan sa Dark Of Light: OLW. Estrella. 1 timme sedan sa Dark Of Light: Dill och gräslök. Peppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 9 timmar sedan sa Fidden: Kollade upp vad det skulle kosta att sätta upp lamellgardiner med ljudabsorbenter på. Offerten hamnade på 20kkr. Jag beställde andra gardiner istället. Själv råkade jag beställa en effektprosessor som jag då rakt inte har råd med. Skulle kolla hur mycket den kostade att ta på avbetalning men Klarna-appen var förinställd på 30 dagars faktura och tydligen så hade jag aktiverat någon form av köp med-en-knapptryckning-funktion på något sätt. Sjukt irriterande så den appen använder jag aldrig mera. Jobbigt att jag klantade till det såhär några minuter innan butiken tog helg med. Så jag han inte ringa dem och göra avbeställningen idag redan. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 4 timmar sedan sa slejnard: Hur kul på en skala? Svaret måste nog vara dur där, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Du har alltid ångerrätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 7 minuter sedan sa slejnard: Jag också. Estrella. Peppar. Här blev det grill sipps och kyckling. Orkade inte fixa något ordentligt så det fick bli så. Har en massa kyckling i frysen som bara funkar som en reservkälla för proteiner just nu. Äter lite knasigt efter alla turer med min mage... eller mina magar... snarare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 2 minuter sedan sa slejnard: Du har alltid ångerrätt. OK! Men jag svarar ändå dur. För moll är ju inte glatt och kul, mera sorligt och vemodigt. 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 City Skylines 2 ser ut att bli riktigt bra ju. Hoppas F1 loppet på söndag blir det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 43 minuter sedan sa -k9-: Här blev det grill sipps och kyckling. Orkade inte fixa något ordentligt så det fick bli så. Har en massa kyckling i frysen som bara funkar som en reservkälla för proteiner just nu. Äter lite knasigt efter alla turer med min mage... eller mina magar... snarare. Är du en ko? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 En kompis ska cykla Vätternrundan. Startar 04.14 inatt. Tredje gången gillt hoppas jag. Han har brutit två ggr tidigare. Jag har slut cips! 😲 Digitaliserar en kassett med min sambos morfar. Han pratade grovt pitemål. Intressant intervju där han berättar gamla minnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 9 minuter sedan sa slejnard: En kompis ska cykla Vätternrundan. Startar 04.14 inatt. Tredje gången gillt hoppas jag. Han har brutit två ggr tidigare. Jag har slut cips! 😲 Digitaliserar en kassett med min sambos morfar. Han pratade grovt pitemål. Intressant intervju där han berättar gamla minnen. Cyklade Finnmarksturen när den var 10 till 12 mil förr. Men det var då det, det göra jag inte nu det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 16 juni 2023 Dela Postat 16 juni 2023 Nu har jag äntligen börjat få koll på Cubase. Vågar jag utlova mitt första mera seriösa demo snart....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts