slejnard Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 Skön låt fidden! Gillar visksången 👍 Ja KPD indeed! Dubbla gigs idag 😊 1
Dark Of Light Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 1 timme sedan sa Fidden: Kpd? Javisst! Får lyssna in låten när jag kommer hem. Ytterligare en s🌞lig dag. Ser inte ut att komma något regn i det närmaste. Torrt ute i naturen nu.
Dark Of Light Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 (redigerat) 18 timmar sedan sa Fidden: Orättvist är ordet som cirkulerat, ja. Men nog om det. Detta leadsångspåret är helt utan delay och reverb, men det märks ta mig fan inte i denna ekokammaren! Lägger ingen större energi på att polera sången innan jag lyckas döda rummet, men tanken är att den ska vara såhär viskande. Men lite mindre falskt. Instrumentmässigt blev jag rejält nöjd, men ni hur det kan bli sen när man kommer på att man inte är det 😄 Bra! Snygg låt! Den här melankoliska pop prylen som du gör så bra tilltalar mig. Den räcker hela vägen hem, om man inte har så långt. Men det beror ju på var man är och var man bor, allt hänger ju ihop. Jag skulle tycka att en kvinnlig sång i bakgrunden i refrängen skulle passa gött som komplement till din röst!? Kanske har du någon granne som... Instrumentalt kanon! Bra text också! Bra varmt nu. Ska bli ännu varmare nästa vecka. Kpd? Redigerat 8 juni 2023 av Dark Of Light 1
slejnard Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 Höll på att frysa smått ihjäl när jag spelade utomhus idag. Kändes som en kylig 1A maj..
Fidden Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Bra! Snygg låt! Den här melankoliska pop prylen som du gör så bra tilltalar mig. Den räcker hela vägen hem, om man inte har så långt. Men det beror ju på var man är och var man bor, allt hänger ju ihop. Jag skulle tycka att en kvinnlig sång i bakgrunden i refrängen skulle passa gött som komplement till din röst!? Kanske har du någon granne som... Instrumentalt kanon! Bra text också! Bra varmt nu. Ska bli ännu varmare nästa vecka. Kpd? Har tänkt det många gånger jag också att det hade blivit bättre att låta en tjej sjunga istället för att lägga falsettstämma, men men. Har lite brist på den typen av spröda kvinnoröster som skulle passat bäst. Typ hon i det där bandet men utan all autotune. Vad heter de? Typ passagen eller manegen eller nåt. Nej, estraden. Ja så heter de. Hon har en fin röst som de lyckas massakrera fullständigt med autotune.
Fidden Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 1 timme sedan sa slejnard: Nu ska jag sjunga in 4 ord… Du och Per Gessle går och fiskar?
Fidden Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 Har lagt brorsans barn nu utan större trauman. Lilltjejen förhalade det hela med en timma, men det var väntat. Förra gången var det värre.
slejnard Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 10 minuter sedan sa Fidden: Du och Per Gessle går och fiskar? Det där är 7 ord. Ja det blev några fler men i huvudsak 4.
Fidden Postat 8 juni 2023 Postat 8 juni 2023 8 minuter sedan sa slejnard: Det där är 7 ord. Ja det blev några fler men i huvudsak 4. Du kan va 7 ord 1
Dark Of Light Postat 9 juni 2023 Postat 9 juni 2023 7 timmar sedan sa Fidden: Har lagt brorsans barn nu utan större trauman. Lilltjejen förhalade det hela med en timma, men det var väntat. Förra gången var det värre. Jag har två ord till dig: eter.
slejnard Postat 9 juni 2023 Postat 9 juni 2023 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Nä, nu får du lugna dig... Jag är lugn. KPD imorn?
Dark Of Light Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 7 timmar sedan sa slejnard: Jag är lugn. KPD imorn? Du menar nu?
slejnard Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Du menar nu? Ja och nu. ☕️
slejnard Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 Är å campar. Sa jag att jag INTE fått nån fisk? Va? Sa jag det va?
drloop (oregistrerad) Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 Kaffe e drucket nu skall jag göra ett hemmarep. Joinar ett band om allt går bra. Skall bli kul!
Dark Of Light Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 50 minuter sedan sa slejnard: Man kan snart börja tro att jag fiskar utan krok. Nu när du ändå tar upp det själv så...😀 1
Fidden Postat 10 juni 2023 Postat 10 juni 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Är å campar. Sa jag att jag INTE fått nån fisk? Va? Sa jag det va? Gött, minisemester här också. 1
Recommended Posts