slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Inte bara en massa fördelar där uppe alltså? Både och.
Fidden Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 1 timme sedan sa Micke H: Dessa jäkla woke-människor... 1 timme sedan sa slejnard: Ja det är inte speciellt roligt. Lägger sig dock inte som tur är. Känns nästan som att det är läge för mössa å vinterjacka. Hade 5 grader ute imorse när jag körde till jobbet. Absolut, och snart är det dags för kaffe.
CHAE Postat 1 juni 2023 Trådstartare Postat 1 juni 2023 3 minuter sedan sa slejnard: Både och. Finns det två ninjor alltså?
slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 15 minuter sedan sa CHAE: Finns det två ninjor alltså? Ja.
slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 16 minuter sedan sa Fidden: Absolut, och snart är det dags för kaffe. Det bästa jag läst idag! 😄
Dark Of Light Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 (redigerat) Det var länge sedan man nattsuddade. Det var länge sedan man kunde se på TV hur andra nattsuddade. Nu är det väldigt tidigt på dygnet för just nattsuddande men man kan ju spara den här till senare? Det var länge sedan man kunde avnjuta ett stycke eller två av Reg Kehoe and his Marimba Queens! Regs basist måste vara en av de medskyldiga till fenomenet headbanging... Redigerat 1 juni 2023 av Dark Of Light
slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Ska man sitta eller stå och jobba är frågan? anammade då detta med kaffe...
Dark Of Light Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Stå är väl att föredra om det man dricker ska ut igen. Å andra sidan är det ju modernt med sittkissande i vissa kretsar. En vattendelare den där frågan...
Dark Of Light Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Fast kontorsjobb har man ju i allmänhet för att slippa stå.
Dark Of Light Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Å andra sidan sitter jag mycket i mitt jobb, fast inte i ett kontor och kissa är det inte tal om.
Micke H Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Vi ska börja använda Conventional Commits, vilket borde göra Git-loggarna bra mycket mer lättläsliga, men det tillåter även mig att undersöka möjligheten att installera semantic-release-pluggen så jag satt lite med min YML-fil och package-fil och försökte få ihop det där men när jag till slut förstått hur jag skulle kunna använda mig av min genererade access token så får jag istället felet att semantic-release försöker accessa Git-repot genom HTTPS istället för SSH och så är inte vårt Gitlab uppsatt så nu sitter jag och drar mig i skägget och funderar på om inte dricka kaffe vore bättre utnyttjande av min tid.
Neosus Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Ja precis ja.. Håller med om exakt ALLT du skriver där! Såatte.. Snart ska ja gå ner till tvättstugan och hänga upp två stycken tvättmaskiner på törkning.. Schuu.... ...såatte! Fint väder!
Fidden Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Fidden, du är i 2023 Studio in Sweden AB Vad gör jag där? Och vad är det?
Fidden Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Jag kollade på ratsit och jag sitter inte i styrelsen iallafall.
Dark Of Light Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 1 timme sedan sa Micke H: Vi ska börja använda Conventional Commits, vilket borde göra Git-loggarna bra mycket mer lättläsliga, men det tillåter även mig att undersöka möjligheten att installera semantic-release-pluggen så jag satt lite med min YML-fil och package-fil och försökte få ihop det där men när jag till slut förstått hur jag skulle kunna använda mig av min genererade access token så får jag istället felet att semantic-release försöker accessa Git-repot genom HTTPS istället för SSH och så är inte vårt Gitlab uppsatt så nu sitter jag och drar mig i skägget och funderar på om inte dricka kaffe vore bättre utnyttjande av min tid. Ja.
slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Vad gör jag där? Och vad är det? Skriver i studioforum.
Fidden Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 47 minuter sedan sa slejnard: Skriver i studioforum. Jahaaaa. Ursäkta det tog lite lång tid. Men det är ju ändå längstah det handlar om.
Recommended Posts