slejnard Postat 30 maj 2023 Postat 30 maj 2023 57 minuter sedan sa Fidden: 294 koppar, jag skulle nog kontakta vården. ur koppar!
CHAE Postat 30 maj 2023 Trådstartare Postat 30 maj 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Bruna bönor i överflöd. Galet. […]. Har du varit på toaletten nu igen?
Dark Of Light Postat 30 maj 2023 Postat 30 maj 2023 1 timme sedan sa CHAE: Har du varit på toaletten nu igen? Stopp i avloppet is a bitch...
Fidden Postat 30 maj 2023 Postat 30 maj 2023 Skruvade upp elfahyllorna i förrådet. De sitter nästan rakt. 2
Fidden Postat 31 maj 2023 Postat 31 maj 2023 Gmorn Jo jag blev rätt nöjd. Finns några flyttlådor kvar i gamla lägenheten, men nu finns det iallafall hopp om att få in dem i förrådet.
Dark Of Light Postat 31 maj 2023 Postat 31 maj 2023 (redigerat) Som vi alla lärde oss i vår osthreza och CHAEs eminenta osth föredrag, Roquefort, Danablu och Stilton kan ju räknas in i kategorin blåmögel ostar. Fetaost, Boursin och Cantadou räknas som färskost. Som kittostar räknas bl a Taleggio, Munster, Epoisses, Port Salut och Marquis. Herrgårdsost, Svecia, Cheddar, Hushållsost, Grevé, Appenzeller, Gouda, Parmesan, Grana Padano, Västerbottensost och Emmentaler glider lätt in bland hårdostarna. Med detta sagt, kan då Raketost kategoriseras som farkost? 12 timmar sedan sa Fidden: Skruvade upp elfahyllorna i förrådet. De sitter nästan rakt. Ingen hylla för osth!? Inte heller för kaffe!!?? Redigerat 31 maj 2023 av Dark Of Light
Fidden Postat 31 maj 2023 Postat 31 maj 2023 Det har jag separata lagerlokaler för, i vanlig ordning. 1
CHAE Postat 31 maj 2023 Trådstartare Postat 31 maj 2023 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Som vi alla lärde oss i vår osthreza och CHAEs eminenta osth föredrag, Roquefort, Danablu och Stilton kan ju räknas in i kategorin blåmögel ostar. Fetaost, Boursin och Cantadou räknas som färskost. Som kittostar räknas bl a Taleggio, Munster, Epoisses, Port Salut och Marquis. Herrgårdsost, Svecia, Cheddar, Hushållsost, Grevé, Appenzeller, Gouda, Parmesan, Grana Padano, Västerbottensost och Emmentaler glider lätt in bland hårdostarna. Med detta sagt, kan då Raketost kategoriseras som farkost? […] Vilket epos! #ozthIsLife 18 minuter sedan sa slejnard: Nalle? Yuppie?
Dark Of Light Postat 31 maj 2023 Postat 31 maj 2023 1 timme sedan sa slejnard: Guppie ffs! Är det något nytt du börjat fiska?
slejnard Postat 31 maj 2023 Postat 31 maj 2023 Bra idé 👍 Här planeras inför packning inför resa till Norge på fredag. Tänkte försöka fiska sej sej å torsk å kanske nån makrill.
CHAE Postat 31 maj 2023 Trådstartare Postat 31 maj 2023 1 timme sedan sa Neosus: Det låter trevligt, Sej! Nej jag menar Slej! 🥁
Micke H Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Kaffe utan kaffe är som kaffe utan kaffe. Och kaffe utan kaffe är väl inget kaffe, säg?
Fidden Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Kaffe utan kaffe smakar kaffefilter. Det har livets hårda skola lärt mig.
slejnard Postat 1 juni 2023 Postat 1 juni 2023 Ja det är inte speciellt roligt. Lägger sig dock inte som tur är. Känns nästan som att det är läge för mössa å vinterjacka. Hade 5 grader ute imorse när jag körde till jobbet.
Recommended Posts