slejnard Postat 6 maj 2023 Postat 6 maj 2023 8 minuter sedan sa Neosus: Vi ser vad som händer (och fötter)! Yes! 👍
CHAE Postat 6 maj 2023 Trådstartare Postat 6 maj 2023 (redigerat) @slejnard Tycker allt att det är lite spännande att du kliver utanför din bekvämlighetszon👍🏼 Det låter bra; cleant och finfina sånginsatser. Det här kan bli intressant. Redigerat 7 maj 2023 av CHAE 1
slejnard Postat 7 maj 2023 Postat 7 maj 2023 Och tidigast av dem alla var Dol. Ty Dol sover aldrig. Dol sitter där med pipan och kaffekoppen på balkongen nätterna igenom utan att ens tänka på sömn. Ty han smider. Ja han smider.
Fidden Postat 7 maj 2023 Postat 7 maj 2023 (redigerat) Uuuuh. Vilken baksmälla. Lite märkligt eftersom jag inte druckit nån alkohol, men det är väl sånt man får räkna med. Efter min första fylla blev jag ju inte bakfull alls, så den kom väl nu istället, 25 år senare. Redigerat 7 maj 2023 av Fidden
slejnard Postat 7 maj 2023 Postat 7 maj 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Uuuuh. Vilken baksmälla. Lite märkligt eftersom jag inte druckit nån alkohol, men det är väl sånt man får räkna med. Efter min första fylla blev jag ju inte bakfull alls, så den kom väl nu istället, 25 år senare. How come? En annan har börjat kratta, grillat renkött å druckit kaffe ☕️. Yngsta bonus barnbarnet har varit på besök 😊
Fidden Postat 8 maj 2023 Postat 8 maj 2023 Nu skulle det vara gött med en köpp aktuellt, som min morfar sa när han blandade ihop sina två favoritgrejer.
CHAE Postat 9 maj 2023 Trådstartare Postat 9 maj 2023 12 timmar sedan sa Fidden: 4 älvar över älgen. …men det var inte sant för att där emellan kommer Kyndelsmässodagen.
Fidden Postat 9 maj 2023 Postat 9 maj 2023 3 timmar sedan sa CHAE: …men det var inte sant för att där emellan kommer Kyndelsmässodagen. Gäller att ha koll på storälgarna 1
CHAE Postat 9 maj 2023 Trådstartare Postat 9 maj 2023 1 timme sedan sa slejnard: Vafalls 😩 Jag tänker utanför lådan. 43 minuter sedan sa slejnard: Kaffe ☕️ Nej. Saft.
Fidden Postat 9 maj 2023 Postat 9 maj 2023 Målat över skruvhålen i väggen som jag spacklade över här om dagen. Blev som väntat inte så bra, men färgen räcker för att måla hela väggen imorgon.
slejnard Postat 9 maj 2023 Postat 9 maj 2023 Det är därför man spacklar två varv. I och påspackling. Sen bör man även måla två varv på spacklad yta. Med vänlig hälsning, målaren
Recommended Posts