Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

@slejnard Tycker allt att det är lite spännande att du kliver utanför din bekvämlighetszon👍🏼

Det låter bra; cleant och finfina sånginsatser. Det här kan bli intressant.

Redigerat av CHAE
  • Tack! 1
Postat (redigerat)

Uuuuh. Vilken baksmälla. Lite märkligt eftersom jag inte druckit nån alkohol, men det är väl sånt man får räkna med. Efter min första fylla blev jag ju inte bakfull alls, så den kom väl nu istället, 25 år senare.

Redigerat av Fidden
Postat

Där DoL är där är ock smide.

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Uuuuh. Vilken baksmälla. Lite märkligt eftersom jag inte druckit nån alkohol, men det är väl sånt man får räkna med. Efter min första fylla blev jag ju inte bakfull alls, så den kom väl nu istället, 25 år senare.

How come? 
En annan har börjat kratta, grillat renkött å druckit kaffe ️. Yngsta bonus barnbarnet har varit på besök 😊

Postat

Nu skulle det vara gött med en köpp aktuellt, som min morfar sa när han blandade ihop sina två favoritgrejer.

Postat
12 timmar sedan sa Fidden:

4 älvar över älgen.

…men det var inte sant för att där emellan kommer Kyndelsmässodagen.

Postat
3 timmar sedan sa CHAE:

…men det var inte sant för att där emellan kommer Kyndelsmässodagen.

Gäller att ha koll på storälgarna

• Haha 1
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Vafalls 😩

Jag tänker utanför lådan.

43 minuter sedan sa slejnard:

Kaffe ️ 

Nej. Saft.

Postat

Målat över skruvhålen i väggen som jag spacklade över här om dagen. Blev som väntat inte så bra, men färgen räcker för att måla hela väggen imorgon.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.