Fidden Postat 3 maj 2023 Postat 3 maj 2023 Det här med att the national använder phoebe fucking bridgers som bakgrundskörsångerska på ett par låtar på sin nya skiva. Lite som att använda en guldklimp som bokstöd.
Fidden Postat 3 maj 2023 Postat 3 maj 2023 Det är för övrigt på riktigt Phoebe Bridgers hemsideadress. www.Phoebefuckingbridgers.com.
slejnard Postat 3 maj 2023 Postat 3 maj 2023 39 minuter sedan sa CHAE: @slejnard Låter ball som fan! Jag tycker tvärtemot; jag skulle aldrig vilja köra mina egna låtar vara med akke och sång utan minst ett fyrapersoners-band😏 Ja det vore ju ännu roligare. 1
CHAE Postat 3 maj 2023 Trådstartare Postat 3 maj 2023 5 timmar sedan sa slejnard: Ja det vore ju ännu roligare. Indeed! Trummor, bas, kompgtr (som dubblar på synthar ibland) och så min egen komp/sologtr. Sedan vore det skapligt om alla kunde köra harmonier🤗 #drömset-up 1
Fidden Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 Kommer vi någonsin få ens en regent vid namn Maj? Och sen tre till på det. Tja, inte omöjligt antar jag.
Fidden Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 Maj Bernadotte den 1:a skulle nog kallas May B internationellt. What swedish ruler would be a fan of Oasis? Definitely May B. 1
Fidden Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 Kollar om min stereo funkar inför jag släpar den till second hand butiken. Rotade fram en kartong med cd i testsyfte. Hittade massa kul. Får nog behålla den ändå. Kan säkert hitta ett hem åt den i nya lägenheten.
Fidden Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 Mornels bands låt America låg i kartongen. Jävligt bra låt. Och så hittade jag Jens Lekmans första skiva. Signerad. En tvestjärt hittades också, kändes lite hbtqi+ 1
Dark Of Light Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 35 minuter sedan sa Neosus: Många strängar på en sån... Man stämmer dem mellan tänderna. Har jag hört.
slejnard Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: En cittrafitta? Sedan fick du en stroke? 🤪 Ja typ nå sånt 🤩
CHAE Postat 4 maj 2023 Trådstartare Postat 4 maj 2023 Xi Yeung Samuelsson demar det senaste 3D-spelet, Heavy Metal Arcade.
slejnard Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 Snyggt! 😂 Har förresten plitat ner en text och melodi till discohiten där! Vore grymt om du kom på nå trum å synthgrejs neosus. Men förstår om du inte har tid. Fast det är ingen brådska. Har fattat äntligen att låtar måste mogna innan sista sångspåren läggs.
Dark Of Light Postat 4 maj 2023 Postat 4 maj 2023 51 minuter sedan sa CHAE: Xi Yeung Samuelsson demar det senaste 3D-spelet, Heavy Metal Arcade. Om jag förstått saken rätt. Efter man dödat bossen på sista leveln, hoppar tjejen (som illustreras på sidan där) ut från skärmen och provsitter de tre dildosarna där på konsolen. Ett spel långt före sin tid, tyckte även Samuelsson. De är för djävliga de där kineserna, säger jag... 1
CHAE Postat 4 maj 2023 Trådstartare Postat 4 maj 2023 23 minuter sedan sa Dark Of Light: Om jag förstått saken rätt. Efter man dödat bossen på sista leveln, hoppar tjejen (som illustreras på sidan där) ut från skärmen och provsitter de tre dildosarna där på konsolen. Ett spel långt före sin tid, tyckte även Samuelsson. De är för djävliga de där kineserna, säger jag... Exakt så, DoL!
Jon Rinneby Postat 5 maj 2023 Postat 5 maj 2023 17 timmar sedan sa Fidden: Och denna hittade jag också, ping @Jon Rinneby 😄 Åhå! En klassiker 😉 Kul. Min första CD, som jag minns det. Mvh Jon
Fidden Postat 5 maj 2023 Postat 5 maj 2023 31 minuter sedan sa slejnard: Gött! Jag har gått lös med röjsågen 😎 Läste röjsången. 🤘
Recommended Posts