Dark Of Light Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 ☝️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Znöar det fortfarande? Om så, hur mycket har det kommit? Om inte, varför? Slutat snöa och inget fastnade. Kvar lite sen tidigare dock. Sett både tranor och svanar på ängen. Våren är annalkande även här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 Tranor och svanar är poängen you say? Vi får hoppas att det räcker med snöandet nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 Har alltid tänkt att tranor och tranbär heter lika av en ren tillfällighet. Insåg idag att det heter crane och cranberries på engelska. Så nu vet även jag hur det känns att ha fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 april 2023 Dela Postat 22 april 2023 Och mitt i allt detta har jag börjat se på Frasier. Det är först nu jag inser vilken kul serie det var. Frasier är 2 år yngre än mig i första säsongen. Det känns konstigt. Frasier heter trana i efternamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 april 2023 Dela Postat 23 april 2023 Där ser man. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 april 2023 Dela Postat 23 april 2023 Det är ett omen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 april 2023 Dela Postat 23 april 2023 Är ett omen bättre än ett amen? Mulet och molnigt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 april 2023 Trådstartare Dela Postat 23 april 2023 Vid min cittra vill jag kvittra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 april 2023 Dela Postat 23 april 2023 Kvitt viddevitt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 18 timmar sedan sa CHAE: Vid min cittra vill jag kvittra. Det är nog cidret som du ska låta bli. 16 timmar sedan sa slejnard: Kvitt viddevitt Ingen kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 april 2023 Trådstartare Dela Postat 24 april 2023 On 2023-04-23 at 10:25 sa Dark Of Light: Det är ett ormen! Ormet krüper. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 2 timmar sedan sa CHAE: Ormet krüper. ... i khräshet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 april 2023 Trådstartare Dela Postat 24 april 2023 39 minuter sedan sa Dark Of Light: ... i khräshet. Indeed he does. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 Mann moste lippa khräshet iplan. Anas de blii föö låån! Då kann mann inne ze ormet krüpa i tenn. Tet ä mucket met tet electrisca. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 april 2023 Trådstartare Dela Postat 24 april 2023 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Mann moste lippa khräshet iplan. Anas de blii föö låån! Då kann mann inne ze ormet krüpa i tenn. Tet ä mucket met tet electrisca. Så talte alltså DoL när han återvänt från Sjumilaskogen. Än i denna dag vet vi inte vad granarna och månen bevittnade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 Vad har du satt för fågel ovanför O i Studio på loggan på sajten , CHAE? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 Der er vogel 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 april 2023 Trådstartare Dela Postat 24 april 2023 16 minuter sedan sa slejnard: Vad har du satt för fågel ovanför O i Studio på loggan på sajten , CHAE? 1 minut sedan sa slejnard: Der er vogel 😮 Det är ju en uggla, det ser ju vem som helst. Skuldugglan 2.0🦉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 24 april 2023 Dela Postat 24 april 2023 (redigerat) Intressant.. skulle bara testa grej i Cubase innan jag gick och lade mig. Skulle skriva ett kort intro till ett hårdrocks trumkomp som jag fick av en polare. "En kvart" senare så har det gått flera timmar och jag har inte ens kommit till Djent-guran än. Nu när jag lyssnar på det jag skrivit, men utan trummorna, så blir jag inte klok på hur jag tänkt här... Redigerat 24 april 2023 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 Det var ett långt intro, tänkte jag. Sen såg jag att jag bara kommit halvvägs. Tänker att det blir sådär gött drömteatriskt med gura och trummor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 (redigerat) 6 timmar sedan sa CHAE: Så talte alltså DoL när han återvänt från Sjumilaskogen. Än i denna dag vet vi inte vad granarna och månen bevittnade. Svåret e jete encel. Ormet. Redigerat 25 april 2023 av Dark Of Light Stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Det var ett långt intro, tänkte jag. Sen såg jag att jag bara kommit halvvägs. Tänker att det blir sådär gött drömteatriskt med gura och trummor. Tanken var att jag skulle göra ett intro på åtta takter. Det skulle varit lite retro romantic goth över början på trummkopet. Men det spårade ur och blev något helt annat. Då trummkompet redan är med i en annan låt så fick jag plocka bort det och ska ersätta det med ett eget trummspår. Och djentguran ska jag försöka få in i mixen på något sätt. Detta är bara ett första slaskdemo och stämmorna ska varieras mera. De fick fungera som place holders för att få till en formskiss i ett slaskdemo. Och någon Paul Meander är jag då rakt inte. Får prestationsångest av att du ens nämner dem här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 april 2023 Trådstartare Dela Postat 25 april 2023 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Svåret e jete encel. Ormet. Tak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 12 timmar sedan sa Dark Of Light: Mann moste lippa khräshet iplan. Anas de blii föö låån! Då kann mann inne ze ormet krüpa i tenn. Tet ä mucket met tet electrisca. Vad händer om man inte ansar häcken då? Man vill ju inte ha oväntat besök i den delen av lustgården heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 Segt att inte kunna somna nu igen. Någon som vill ha min sömnstörning helt gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 25 april 2023 Dela Postat 25 april 2023 10 timmar sedan sa CHAE: Det är ju en uggla, det ser ju vem som helst. Skuldugglan 2.0🦉 Ser ut som en ruggla. Eller rugg uggla som amanoobitörera säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts