slejnard Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 On 2023-01-16 at 19:00 sa Fidden: Sådär, då var dörrkarmarna målade också. Återstår att ta bort maskeringstejpen och se hur mycket som läckt igenom till väggen. Nu är det nog bara golvläggning kvar, plus lite fix med lister och sånt. Gjorde det kanske i fel ordning, men det kunde ju ingen människa veta hur rosa en gammal vit färg kan se ut. Satt tejpen hårt? Väntar man för länge kan den "bränna fast". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 BNH efter all KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 april 2023 Trådstartare Dela Postat 11 april 2023 1 timme sedan sa slejnard: BNH efter all KPD. The coffee shits? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 Det gick över! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 3 timmar sedan sa slejnard: Satt tejpen hårt? Väntar man för länge kan den "bränna fast". Den släppte fint. Läckte som väntat igenom lite i på sina ställen, men inget man tänker på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 En spekulant fick problem med banken, hoppade av, men verkar nu vara påväg tillbaka. En annan har tillkommit som behövde värdera sitt hus först. Men fort går det sannerligen inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april 2023 Dela Postat 11 april 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Den släppte fint. Läckte som väntat igenom lite i på sina ställen, men inget man tänker på. Åh vad bra 👍 2 timmar sedan sa Fidden: En spekulant fick problem med banken, hoppade av, men verkar nu vara påväg tillbaka. En annan har tillkommit som behövde värdera sitt hus först. Men fort går det sannerligen inte. Men nog var det väl attans å! Hoppas det löser sig 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2023 Trådstartare Dela Postat 12 april 2023 (redigerat) Eftersom Ulrikas stora intresse var franska revolutionen visste pappa Ragnar precis vad han skulle ge henne i 10-årspresent. Redigerat 12 april 2023 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 En köksmakapär för att skiva rökt älghjärta. Lite otymplig kanske, men min kollega skulle bli glad. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Perfekt för ändamålet. Undrar om den tar Parisare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 20 minuter sedan sa slejnard: Perfekt för ändamålet. Det var min första tanke också, att hålet var format som en röv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Äntligen har jag kommit på vad mitt musikprojekt ska heta. Rövhjärta. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2023 Trådstartare Dela Postat 12 april 2023 1 timme sedan sa Fidden: Äntligen har jag kommit på vad mitt musikprojekt ska heta. Rövhjärta. Starkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Hårklyveri! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Längesen man behövde en hårsnodd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 12 minuter sedan sa slejnard: Längesen man behövde en hårsnodd! Iallafall på huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Flera hår sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2023 Dela Postat 12 april 2023 Ja hade ljust hår som ung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 Örk. Apple ARM blir mer och mer lockande i takt med att Pro Tools projekten växer sig större och större Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 En bra grej för mig som amatör att kontrollera mixen med! Bra tips Studio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 21 minutes ago, Neosus said: En bra grej för mig som amatör att kontrollera mixen med! Bra tips Studio! Coolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 Ska testa! Tack för tips om tipset neo! nu har min BOSS kommit. Coola presets. Blir å utforska mer… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 Allt hade börjat så oskyldigt. En tjänst för att kontrollera mixen, sa de. Slej hade inte tvekat en sekund. Hela katalogen hade blivit uppladdad på en gång. Cirka 700 timmars musik. Ja, det fanns naturligtvis fler kataloger på en annan disk, men Slej ville ta det lite lugnt till en början. Ingen märkte något konstigt till en början, inte förrän det plötsligt började dyka upp reklamfilmer för Hunden Tilly™ till tonerna av 70-tals progg. Det var på YouTube, på Facebook, insprängt i ICA-reklamen och till och med innan vädret på Rapport i Sveriges (reklamlösa) Television. Det hade helt enkelt blivit lite för mycket för den stackars mix-AIn, tänkte man till att börja med. Ingen anade att allt var ett första steg i en ondskefull plan att ta över världen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 AI har blivit ett populärt samtalsämne! Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 55 minuter sedan sa slejnard: nu har min BOSS kommit. Coola presets. Blir å utforska mer… Den låter ju bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 Ja jo tror he kom å funk. Ska ladda in nå banker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2023 Dela Postat 13 april 2023 Finns ju hur mycket grejer som helst i den där mackapären att lära sig. Såg att det bla går att spara olika live set. Svårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts