Dark Of Light Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 (redigerat) 13 timmar sedan sa Fidden: Det var en snygg diftong du har där. Det vore synd om något skulle hända med den. Andelen förtäckta hot har ökat i tråden. Kpd? Redigerat 3 april 2023 av Dark Of Light
CHAE Postat 3 april 2023 Trådstartare Postat 3 april 2023 (redigerat) Är John Chrispinsson död?!? Det var som fan. Redigerat 3 april 2023 av CHAE
CHAE Postat 3 april 2023 Trådstartare Postat 3 april 2023 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Andelen betäckta kor har ökat i tråden. Kpd? Ptja det är väl helt i sin ordning nu när du dykt upp va?
Fidden Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 1 timme sedan sa CHAE: 2017… Kände igen det lite när jag läste om det nu, så det har nog hänt. Men vill inte helt avskriva Mandelaeffekten än.
Fidden Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 Ja alltså inte året. Det är jag tämligen säker på har inträffat.
Dark Of Light Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 Vilka svin... Det finns plats till de i min källare...
Dark Of Light Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 3 timmar sedan sa CHAE: Fetaste pucktvåan i mannaminne. Indeed.
Dark Of Light Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 1 timme sedan sa Fidden: Ja alltså inte året. Det är jag tämligen säker på har inträffat. Det ÄR svårt att hålla ordning på alla pararella universum här. Vi var alla Ozthresan i färskt minne.
CHAE Postat 3 april 2023 Trådstartare Postat 3 april 2023 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Vilka svin... Det finns plats till de i min källare... Mm verkligen. De där borde få the Fritzl-treatment😡 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Det ÄR svårt att hålla ordning på alla pararella universum här. Vi var alla Ozthresan i färskt minne. Aaaah en spännande episod. Just nu sa Fidden: Det är dags att riva alla ostar Faaaast det är bara de Gouda som är värda att riva av. Dock får man betänka att inte försöka göra något med djävulsförtecken för då blir det Prästost för samtliga inblandade. Bäst är väl att samla alla på en Herrgård uppe i Västerbotten och försöka riva av i Grevéns tid. Lika så bra att inte Mesa ur, tänker jag. 1
slejnard Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 Über ozthen. Ein ozt für alles unt alles für ein ozt.
Fidden Postat 3 april 2023 Postat 3 april 2023 Spelade ut Subnautica ikväll. Har haft det i min ägo sedan tidig early access, men har alltid blivit distraherad av grejer och för skraj av en del havsdjur modell biggus glupskus. Bra spel.
CHAE Postat 4 april 2023 Trådstartare Postat 4 april 2023 9 timmar sedan sa Fidden: Något för DoL när han tröttnat på kor. Det kan inte brie bättre.
Recommended Posts