Fidden Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 1 timme sedan sa slejnard: Kul me mitt lotion Lite härligt helgmys?
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 31 minuter sedan sa slejnard: Saknar neosus å hans inlägg. KPD imorn? mello ikväll? Jag instämmer i allt ovanstående!
Fidden Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 (redigerat) Jåh Redigerat 4 mars 2023 av Fidden Stafade vel
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Låtar vi redan hört. Hur ska vi kunna göra oss lustiga över dem igen?
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Det är bara att erkänna. Även i år så blir man besviken över bidragen, mest för att hela den här deltävlings grejen är en krystad sak. Det finns ju bara en vinnare och hon är inte med ikväll.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Hon som blev avbruten i sin akt med "återställ muttorna" protesten.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Det vet ju alla att en fitta inte går att återställa.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Han har polis ambitioner med sina långa armar men intervju offret tillhör inte den tunna blå linjen direkt...
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Säga vad man vill men Marionett har ett starkt nummer med en bra låt. Starkast i denna omröstning. Redan.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Ja, det är nog ungefär såhär detta kommer att fortsätta. Frågan är om jag ska fortsätta se Band Of Brothers som jag börjat titta på igen istället....
slejnard Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Skit rinner uppåt... Nä nog med skit. Mer hjärta och lite uthärdlig smärta. Ser snabbrepris, inte så bra mellot.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 Önskar jag hade din geist gällande det där. Jag är nog damaged goods, har svårt att se saker som annat än de är. Nåja, Band Of Brothers var bra denna omgång också. En mästerligt gjord serie även om den har sina små detalj fel.
CHAE Postat 4 mars 2023 Trådstartare Postat 4 mars 2023 30 minuter sedan sa Dark Of Light: […]Band Of Brothers var bra denna omgång också. En mästerligt gjord serie även om den har sina små detalj fel. Mm den är bra. Strax efter kollade jag Pacific och blev tämligen besviken. Iofs, har inte sett Pacific på många år så får nog ge den en chans igen.
Dark Of Light Postat 4 mars 2023 Postat 4 mars 2023 (redigerat) 1 timme sedan sa CHAE: Mm den är bra. Strax efter kollade jag Pacific och blev tämligen besviken. Iofs, har inte sett Pacific på många år så får nog ge den en chans igen. Gör det! Såg Pacific för... andra eller tredje gången för kanske ett halvår sedan och den växte något. Faktiskt bra skit. Men den är orättvis att jämföra med BoB. Pac. är bra men inte lika bra. BoB kommer man tillbaka till ungefär vartannat år. Så bra skrivet och filmat, trots missarna här och där. Lite som med Saving Private Ryan och We Were Soldiers. SPR är helt ok som en Tom Hanks rulle men WWS är lite annat, känns mer äkta. Nåja, har fått en fadd smak för krigsfilmer på sista tiden. Det finns ju ett riktigt krig som mullrar på just nu. Puts a dampening on things you know... Too soon.... Sort of. Redigerat 4 mars 2023 av Dark Of Light
slejnard Postat 5 mars 2023 Postat 5 mars 2023 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Önskar jag hade din geist gällande det där. Jag är nog damaged goods, har svårt att se saker som annat än de är. Måste fortsätta hoppas på att saker blir bättre och att människor tar sig i kragen även om det känns tungt ibland.
Recommended Posts