Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är bara att erkänna. Även i år så blir man besviken över bidragen, mest för att hela den här deltävlings grejen är en krystad sak. Det finns ju bara en vinnare och hon är inte med ikväll.

Postat

Ja, det är nog ungefär såhär detta kommer att fortsätta. Frågan är om jag ska fortsätta se Band Of Brothers som jag börjat titta på igen istället....

Postat

Önskar jag hade din geist gällande det där. Jag är nog damaged goods, har svårt att se saker som annat än de är. Nåja, Band Of Brothers var bra denna omgång också. En mästerligt gjord serie även om den har sina små detalj fel.

Postat
30 minuter sedan sa Dark Of Light:

[…]Band Of Brothers var bra denna omgång också. En mästerligt gjord serie även om den har sina små detalj fel.

Mm den är bra. Strax efter kollade jag Pacific och blev tämligen besviken.

Iofs, har inte sett Pacific på många år så får nog ge den en chans igen.

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa CHAE:

Mm den är bra. Strax efter kollade jag Pacific och blev tämligen besviken.

Iofs, har inte sett Pacific på många år så får nog ge den en chans igen.

Gör det! Såg Pacific för... andra eller tredje gången för kanske ett halvår sedan och den växte något. Faktiskt bra skit. Men den är orättvis att jämföra med BoB. Pac. är bra men inte lika bra. BoB kommer man tillbaka till ungefär vartannat år. Så bra skrivet och filmat, trots missarna här och där.

Lite som med Saving Private Ryan och We Were Soldiers. SPR är helt ok som en Tom Hanks rulle men WWS är lite annat, känns mer äkta. Nåja, har fått en fadd smak för krigsfilmer på sista tiden. Det finns ju ett riktigt krig som mullrar på just nu.

Puts a dampening on things you know...
Too soon....

Sort of.

Redigerat av Dark Of Light
Postat
10 timmar sedan sa Dark Of Light:

Önskar jag hade din geist gällande det där. Jag är nog damaged goods, har svårt att se saker som annat än de är.

Måste fortsätta hoppas på att saker blir bättre och att människor tar sig i kragen även om det känns tungt ibland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.