-k9- Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Sverige klarar utvisningen utan att släppa in mål.
-k9- Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Sverige spelar för krånglig och missar en chans mot öppen kasse. Kanada är för taggade byter slarvigt och så blir det en Kanadensisk utvisning för för många spelare på plan. PP Sverige matchen ut. Om de inte sätter en balja då.
-k9- Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Yees! Sverige har inte släppt in ett enda mål på tre matcher och vinner redan gruppspelet.
-k9- Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 (redigerat) Ska beställa en pizza nu. Sedan bastu och sedan sova. Hoppas du är nöjd med mixen nu Slejnard. Redigerat 29 december 2023 av -k9-
slejnard Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Yes jag är nöjd! Ska lyssna igen om några dagar. Tack för synpunkterna k9. Bruset ska jag kolla genom att sola kanalerna en och en 👍. Hoppas du är nöjd med matchen 😄 1
-k9- Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 Vad konstigt det känns. Är jätte trött men ändå taggad. Min polare och hennes flickvän gick ut med hundarna, så jag blev lurad på kvällspromenaden med. Hoppas jag blir trött efter bastun .
Gäst Postat 29 december 2023 Postat 29 december 2023 (redigerat) boy i am done smoking gun we had magic this is tragic we lost it all the love is gone gone boy you were my only love my only stride we lost it all the love is gone gotta go go gotta go gotta go have we lost each other why why have we lost each other gone gone my head why why have we lost each other too far apart bridge the distance why lost each other gone gone from my head twister twister twister smoking gun leoakua 2.mp3 Redigerat 30 december 2023 av ewroL
Gäst Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Jessica Folcker är inte så bra på att melodisera ibland, heller. På nån låt.
Dark Of Light Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 10 timmar sedan sa ewroL: boy i am done smoking gun we had magic this is tragic we lost it all the love is gone gone boy you were my only love my only stride we lost it all the love is gone gotta go go gotta go gotta go have we lost each other why why have we lost each other gone gone my head why why have we lost each other too far apart bridge the distance why lost each other gone gone from my head twister twister twister smoking gun leoakua 2.mp3 Jag ser att du inte tyckte att mitt tidigare refräng förslag "Kaffe, kaffe, kaffe. Hej, hej, krumbukt" passade. Man kunde ju köra en mer anglofil vinkel på det hela: "Coffee, coffee, coffee. Hey, hey, crumbuct"?! Det var ju en enkel lösning på ett svårt problem men där satt den!! Kpd?
Dark Of Light Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 1 timme sedan sa ewroL: Jessica Folcker är inte så bra på att melodisera ibland, heller. På nån låt. Lite längre ner på bilden tycker jag att hon "melodiserar" väldigt fint.
Dark Of Light Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 10 timmar sedan sa CHAE: ”Kom igen, katten! Det svänger ju” Hans namn är ewroL och han ska föras till männschåbyn nu med detsamma!
Dark Of Light Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 4 minuter sedan sa slejnard: Morn å kpd.
slejnard Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Kolla onsdag! 🥶 https://www.klart.se/se/norrbottens-län/väder-älvsbyn/timmar/
CHAE Postat 30 december 2023 Trådstartare Postat 30 december 2023 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag ser att du inte tyckte att mitt tidigare refräng förslag "Kaffe, kaffe, kaffe. Hej, hej, krumbukt" passade. Man kunde ju köra en mer anglofil vinkel på det hela: "Coffee, coffee, coffee. Hey, hey, crumbuct"?! […] Jävligt starkt, DoL! 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hans namn är ewroL och han ska föras till männschåbyn nu med detsamma! Men…då blir han ju mänscha igen!?
CHAE Postat 30 december 2023 Trådstartare Postat 30 december 2023 44 minuter sedan sa slejnard: Kolla onsdag! 🥶 https://www.klart.se/se/norrbottens-län/väder-älvsbyn/timmar/ Jamen för i helvete!!!!🥶
Fidden Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 3 timmar sedan sa ewroL: Jessica Folcker är inte så bra på att melodisera ibland, heller. På nån låt. Well, tell me what you like then, baby.
Fidden Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Spelat på spåret i efterhand nu. Fick 5 starka poäng.
Neosus Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 56 minuter sedan sa slejnard: Kolla onsdag! 🥶 https://www.klart.se/se/norrbottens-län/väder-älvsbyn/timmar/ Helvete! Rent ut sagt! NI får ta på en extra varm mössa då..
Neosus Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Här blir det runt -30! När helvetet fryser till is!
Fidden Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 13 minuter sedan sa Neosus: Här blir det runt -30! När helvetet fryser till is! När grisarna flyger lågt vet man att det blir oväder.
slejnard Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Ja det kan bli en pärs och prövning. Ska ladda med ved, ha igång luftvärmepumpen och elpatronen. Vi har iaf bestämt att inte åka någonstans då. Har nyss skottat btw.
slejnard Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 Seriöst. Snöandet och kylan är rätt knäckande för psyket.
Neosus Postat 30 december 2023 Postat 30 december 2023 1 timme sedan sa Fidden: När grisarna flyger lågt vet man att det blir oväder. DÅ vet man att det är något på gång.. Sannerligen!
CHAE Postat 30 december 2023 Trådstartare Postat 30 december 2023 1 timme sedan sa Fidden: Well, tell me what you like then, baby. Kittlar dödsskönt i kistan va? 17 minuter sedan sa slejnard: Ja det kan bli en pärs och prövning. Ska ladda med ved, ha igång luftvärmepumpen och elpatronen. Vi har iaf bestämt att inte åka någonstans då. Har nyss skottat btw. Nää det finns faktiskt en reell risk att ni fastnar någonstans så håll er hemma nu. #stayprepped 9 minuter sedan sa slejnard: Seriöst. Snöandet och kylan är rätt knäckande för psyket. Jaa tacka då fan för det. Håll ut, käre Slej. Håll ut!🖤 1
Recommended Posts