Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sverige har inte vunnit över Kannada sedan 2015. Hoppas detta är matchen som bryter den trenden. 

Annons
Postat

JK har drällt med pucken många gånger och det är tur att Kanada inte lyckats näta. Bra målvaktsspel i vår kasse dock. 

Postat
3 minuter sedan sa slejnard:

Sett på spåret. Är inte så vidare duktig där. 

Haha! Inte jag heller. Men det är rätt så kul. Men sanningen är att jag är så dålig på geografi att jag inte får många rätt om jag så kollar på reprisen en gång till och gissar. 🫣

Postat

Får se vilket lag som taggar till bäst i pausen nu. Kanada kan ju ofta bli griniga och tappa spelet helt när det går dåligt för dem, Hoppas att JK klarar att behålla kylan men ändå gå för mål även i tredje. 

Postat

Fortfarande bättre spel hos Sverige under de första 4 minuterna av tredje period. 

Postat

Sverige lyckas inte göra mål vid deras senast PP som var på 2x2 (Double minor penalty) så det blir intressant att se hur det går nu. 

Postat

Kanada fulltaligt med 13 minuter kvar av matchen. Inget PP mål för JK. 

Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Hinner du se nåt och VAD tittar du på? 

har dubbla skärmar till datorn. 😉

Postat

PP för Kanada med dryga 12 minuter kvar. En svensk "tvingas" till att ta en utvisning för att undvika ett friläge för Kanada. 

Postat

Hugo Hävelid storspelar i kassen. Idag skanderar publiken "Hugo" istället för Otto som det var man mässade igår. 

Postat

Får skäll från mina gamingpolare då jag inte spelar Escape From Tarkov med dem. XD

Postat

Kanada har slagit tre puckar till iceing på kort tid nu. De verkar vara trötta nu. Dryga 7:30 kvar av matchen. 

Postat

Drygt 3600 Kanadensare på plats för att se matchen live. Men de ser inte ut att gilla vad de ser. 

Postat

Oj! Svensk utvisning igen. Kan vara en 2+2 igen, fast för Sverige denna gång. 

Postat

Jo utvisningen ska granskas. Hoppas att det inte blir mer än 2+2 minuter. Hoppas det blir en 2 minuters bara. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.