Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
8 timmar sedan sa slejnard:

Så. Nu har jag vilat:

Coolt! Hoppas på en ny mix idag då. 🥰

Annons
Postat

Så lyckas Slej hamna överst på sidan utan att ens behöva posta själv inge. Snacka om att vara 1337 PT sniper. 

• Gilla 1
Postat

Träffade min gamle morbror Jan-Erik inatt. Han hade brutit ansiktet och var gipsad, men man såg att det var han eftersom ju skägg som bekant växer genom gips.

Postat

Ja vi skulle flytta honom inför att en komet skulle slå ner utanför Varberg och skapa en tsunami. Jag är inte säker på vad som hänt med honom. Tror det var en golf-olycka.

Postat
4 timmar sedan sa Fidden:

Ja vi skulle flytta honom inför att en komet skulle slå ner utanför Varberg och skapa en tsunami. Jag är inte säker på vad som hänt med honom. Tror det var en golf-olycka.

Golfströmmen är farlig! Tänk på det, barn.

Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Neosus:

Här blev det pangkaka de e ju ändå torfredag! 

Har du just lanserat annandag-torsdag? 🤔

Redigerat av -k9-
Postat
37 minuter sedan sa slejnard:

Nu ska jag till Vistträsk å hämta paket å sen på byn å handla. -11 ute. 2-3 januari kan det bli -32 enligt prognos. 🥶 

Brrrr!!!! 

Postat
12 timmar sedan sa -k9-:

Coolt! Hoppas på en ny mix idag då. 🥰

Så länge beaten är sänkta med typ 3-5 dB så är det lugnt.

Postat
1 timme sedan sa -k9-:

Brrrr!!!! 

Brrrr indeed!!

Postat

Jösses vilken bra match mellan Kanada och Sverige nu. Satt som på nålar under hela första. 0-0 än så länge. Men jämnt spel och kul spel, 

Postat

Min kompis undrar om lagen har råkat byta kläder med varandra. Hon tycker det är orimligt att Sverige kan slå Kanada i hockey.. 🤣

Postat

Hmm var länge sedan man lyssnade på metal bandet Anvil, kom jag just på. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.