Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite skönt att JK får en lite tuffare match än väntat. Tänker att det nog är en bra uppladdning inför Kanadamatchen imorgon. Hoppas att de inte blir för trötta bara. 

Annons
Postat

Böljande hockey i början på tredje. Sjukt snygg nedtaging av pucken från svensk spelare. 

Postat

Sverige spelar bra just nu. Kontrollerat och smart. 

Oj en ramrträff till för SWE medans jag skrev. 

Postat

Yeeey!  3-0 efter svenskt PP mål. Nu blir det nog svårt för Tyskarna att vända matchen. Men det är ju trotts allt JVM så allt kan hända. Och allt kan vända, som Babben skulle sagt. :rolleyes:

Postat

Tyskland verkar helt plötsligt vara mera sugna på att byta till vanliga kläder, än att bytas in på isen för att spela just nu. 

Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Nä här har jag mixat bort trummor. Bara börja om 🤮

Tänk på att vila öronen mellan varven med. 

• Gilla 1
Postat

Orkar inte skotta infarten ikväll. Kan man hälla ut en dunk bensin och bara tända på, så att all snö och is smälter och försvinner? 

Postat

Där kom 5-0 målet med. 

Drygt 5minuter kvar av matchen så Tyskland måste göra mer än ett mål per minut för att vinna nu. 

Postat

Under minuten kvar. Publiken sjunger redan Via har vunnit segern är vår, segern är vår, segern är vår. 

Tycker det är lite tidigt att sjunga så redan nu även om vi leder med 5-0. Är ju någon månad kvar till våren... 

Postat

Klart nu. Sverige har inte släppt in ett enda mål under turneringen hittills. Bägge de svenska  målvakterna är alltså 100% i turneringen hittills. 

Postat

Publiken skanderar fortfarande "Otto, Otto, Otto" efter att matchen redan är slut. 

Postat

´Blir nog många gossebarn som kommer heta Otto bland dem som föds i är. :rolleyes:

Postat

Äh! Nu blir det ut med hundarna och sedan i säng så att jag orkar skotta tidigt imorgon istället. 

Postat

Har spenderat ett par dagar i skärgården i mys-spelet generation zero. Men IMORGON ska jag minsann göra klart den där låten som jag hoppas inte vinner kr-festivalitetningstävlingen.

Postat
7 timmar sedan sa slejnard:

Längesedan det snöge här. 😊

Samma här. Flera timmar sedan. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.