Fidden Postat 5 januari 2023 Postat 5 januari 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Vart jävligt gott. God marinad! God fortsättning
slejnard Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 10 timmar sedan sa Fidden: God fortsättning Tack detsamma till dig. ☕️
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Mm, han menar på marinaden va? Btw, den brittiska knugahusets vidare äventyr med pojken Harry ångar på vidare. Han "skriver" div. böcker och medverkar i TV-serier som den på Netflix, allt för att skandalisera och demoralisera stället han kommer ifrån och personerna där i. Nog för att kungahus har ofta ett världsfrånvänt sätt att fungera men den här tvåloperan känns mest bara väldigt ansträngd så fort man stöter på den. Har han någon trovärdighet kvar? Även om allt eller ens hälften vore sant så undrar man ju om inte pengarna räcker nu? För ett personligt hämndmotiv kan det väl inte vara? Märkligt..
slejnard Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Ja märkligt. Lyssnar på Gösta Berglings saga på SVT.
Fidden Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 En fin marinad En fin marinad En fin marinad Och ett gott nytt ytterlår (2 ggr) Jag vill önska god spis till alla Jag vill önska en gris till alla Jag vill önska en nybakt fralla Till ert nya ytterlååååår (Repetera från början 100 ggr minst) (Melodi, om det var oklart: feliz navidad) 2
Fidden Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Dörrarna har fått två lager slutfärg. Skiner igenom liiiite fortfarande, men det får baskemig duga.
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 När blir det inflyttningsfest så vi kan komma och thrasha stället, så klart och riva hela haket, så klart. 1
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Det är inte en bautasten som är inslagen där i pappen, ja som brädorna lutar sig mot?
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Ett tag var jag inne på en gravsten men det hade ju varit helt orealistiskt.
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 En upp och ner vänd likkista är ju nästa helt uppenbara gissning. Men... vad fan skulle du med en sådan till? Näh, bautasten säger jag, så är det sagt.
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Dessutom så har ju en bautasten en mer livsbejakande air om sig än både likkistor och gravstenar. How´s that for positive thinking.
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Nej... Nej, det kan inte var sant. Jag vägrar att delta i samma verklighet som du! Det ÄR en bautasten! Så klart!
Dark Of Light Postat 6 januari 2023 Postat 6 januari 2023 Aah! nu förstår jag! Det är ju felstavat. Stenen ska det vara juh!
CHAE Postat 6 januari 2023 Trådstartare Postat 6 januari 2023 5 timmar sedan sa Fidden: Åååå rätt svar ärrrrrrr.... Akffe. Alltid akffe.
Fidden Postat 7 januari 2023 Postat 7 januari 2023 Spelkvällat. Med whisky. verkar som att jag överdoserat aningens. Återkommer.
Dark Of Light Postat 7 januari 2023 Postat 7 januari 2023 10 timmar sedan sa CHAE: Akffe. Alltid akffe. 2
slejnard Postat 7 januari 2023 Postat 7 januari 2023 Kollar Gessle akustiskt. Han har gjort mycket örongodis. Hitmakare
Dark Of Light Postat 7 januari 2023 Postat 7 januari 2023 Har bara sett honom elektroniskt via TVn... Nej, väntas lite nu. Jag såg honom akustiskt då GT spelade elektriskt i Skövde 2013 – "Dags att tänka på refrängen" turnén. Då skulle dem sluta, det var nog med peng... låtar tyckte Gessle bandet och skivor och sånt. Sedan kom ju "Avskedsturnén" Då skulle dem sluta, det var nog med peng... låtar tyckte Gessle bandet och skivor och sånt och nu är de igång igen med "HuxFlux" (!) turnén. HuxFlux..? Vad fan är det? Nåja, det är lite som Kiss, man vet inte om det verkligen är slut, fast de säger att det är slut men så kommer det allt en liten turné med nya peng... låtar.... En ny turné. Och det säljer ju! Så länge det fattas pengar hos alla andra i bandet än Gessle som ändå får allt, så lär det bli en "Rullator och Stomipåse" turné också. Allvarligt skämtat. Gessle är ett popgeni, man önskar bara att han kunde komma in i målbrottet någon gång 😁 Här en intressant intervju med honom. man lär känna personen bakom hittarna.
Recommended Posts