Dark Of Light Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 7 timmar sedan sa slejnard: Förstår det. Mycket intressant. -18 ute å +18 inne. Jobbar på att få upp värmen. Vedspisen går varm… Såå... Hur mycket får du elda för att få upp temperaturen ute då? 4 timmar sedan sa Neosus: Utövar du detta själv? Frågar åt en vän.. Ja, jag tittar på alldeles själv, utan hjälp. Jag har inga vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Så har dagen kommit. vi ska repa in tre av min egna låtar . Blir kul! waltz With Louice far out land heartful people kanske never crash my plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 1 timme sedan sa slejnard: Så har dagen kommit. vi ska repa in tre av min egna låtar . Blir kul! waltz With Louice far out land heartful people kanske never crash my plan Coolers Pistolers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Hmmm. Känner tydligen Demonproducenten IRL. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 2 timmar sedan sa -k9-: Hmmm. Känner tydligen Demonproducenten IRL. 🤔 Vem äre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 2 timmar sedan sa -k9-: 2 timmar sedan sa -k9-: Coolers Pistolers! Ja det var kul 🤩. Blir ganska rockigt och avskalat som trio. Vi tog inte heartful people men ska lägga till year of misery och line of the music Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 34 minuter sedan sa slejnard: Vem äre? En dryg jävel som blev helt hopplös när han vann en miljon på Lotto. Var trevlig tills han blev rik och förlorade allt igen. Var inne på forat och bara jävlades med folk ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Jo hans nick känner jag till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Men jag är inte helt hundra på att det är han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Exakt så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 10 timmar sedan sa slejnard: Jo hans nick känner jag till. Ralf Edström hade ett nick många blev varse om. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 17 timmar sedan sa Dark Of Light: Såå... Hur mycket får du elda för att få upp temperaturen ute då? Ja, jag tittar på alldeles själv, utan hjälp. Jag har inga vänner. Svårt säga. Ca 14 kubik/år. Inte fullt en Ikea säck/dag när det är kallt. kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Kalkylerar moccamastern. Behövdes! Den räknar dåligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 38 minuter sedan sa slejnard: Kalkylerar moccamastern. Behövdes! Den räknar dåligt. Tack för påminnelsen. Min Moccamster begår också kalkbrott just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 -4 ute nu. Vart har jag lagt mina badbyxor? Tänkte passa på att ta ett dopp i denna värmebölja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 -19,4 här ute och +19,7 inne. Det tar sig men skippar badet 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Skickade låtjäkeln till dig igen k9! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 17 minuter sedan sa slejnard: Skickade låtjäkeln till dig igen k9! Hmm detta börjar bli ett heltidsjobb för mig. Får nog starta företag och fakturera dig i framtiden. 🤔 Haha! Kul att få vara med i skapande processen även om det är i det absoluta slutskedet nu mera. 🙃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 22 timmar sedan sa Dark Of Light: Såå... Hur mycket får du elda för att få upp temperaturen ute då? Ja, vad frågade jag egentligen?😄 5 timmar sedan sa slejnard: Svårt säga. Ca 14 kubik/år. Inte fullt en Ikea säck/dag när det är kallt. kpd? Det är något visst med vedeldning. Doften, känslan, värmen. Och räcker det för att få upp ute tempen också så, why not! Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 3 timmar sedan sa -k9-: -4 ute nu. Vart har jag lagt mina badbyxor? Tänkte passa på att ta ett dopp i denna värmebölja. 2 timmar sedan sa slejnard: -19,4 här ute och +19,7 inne. Det tar sig men skippar badet 😅 Här är det +3°, slaskigt och blåsigt. Fyfaen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, vad frågade jag egentligen?😄 Det är något visst med vedeldning. Doften, känslan, värmen. Och räcker det för att få upp ute tempen också så, why not! Kpd! Haha 😛 massuppfittade. Ute lägger jag på ett kol då å då… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 48 minuter sedan sa Dark Of Light: vad frågade jag egentligen?😄Det är något visst med vedeldning. Doften, känslan, värmen. Och räcker det för att få upp ute tempen också så, why not! Kpd! Kör elbastu jag. Något visst med dofterna där med. Rövsvett, stekt fläsk och lite lukt av kåda från min träskalle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Skulle inte en doppvärmare vara en mer praktisk lösning, speciellt vid compact living? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Tekning snart. Sverige - Tyskland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Tyskland överraskade i sin senaste match mot Finland. Men frågan är hur de kan stå upp emot J-Kronrona. JK är ju ändå tippade att vara i finalen med USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Skulle inte en doppvärmare vara en mer praktisk lösning, speciellt vid compact living? Har ett fotbad som är lämpligt med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 28 december 2023 Dela Postat 28 december 2023 Tekadea just i JVM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts