slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 1 timme sedan sa -k9-: Hmm låter ju som att det kunde vara lite småmysigt att bli embedad av dig. Så är det ett hot eller löfte? Nja kanske inte 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 25 minuter sedan sa Neosus: Svamla på du! Jag har svarat iallafall! 😄 Återsvamlade där nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Oj! Missade hockeyn ju.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Sill och potatis nu. Slurp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 De e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Och nu svarade jag med ett inlägg som jag knappt begrep själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 en vår/sommar tradition vi hade när jag bodde på Värmdö i Stockholms skärgård, var att gå till det loka värdshuset och ta en sill och nubbebricka. Var sill och kryddad vodka som var kryddade/inlagda för att passa bra att konsumera tillsammans. Var jäkligt gott det. Saknar det värdshuset då det inte finns längre. Betalade en gång 4öl med ett set dartpilar där. Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 december 2023 Trådstartare Dela Postat 27 december 2023 3 timmar sedan sa slejnard: Passa er så jag inte embedar er! KPD??? 2 timmar sedan sa -k9-: Hmm låter ju som att det kunde vara lite småmysigt att bli embedad av dig. Så är det ett hot eller löfte? ❤️🔥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Gillar att hon Lia Mögren är med i JVM i år med... Liam Öhgren heter han egentligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 27 minuter sedan sa Neosus: Och nu svarade jag med ett inlägg som jag knappt begrep själv... Återsvamlade ett återsvammel till där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Nu är det nog inte länge kvar innan jag får spela mitt förbannade skitspel som jag hatar att älska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Det blir tvättstugan på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 2 minuter sedan sa Neosus: Det blir tvättstugan på det! Ja just det ja. Måste ju hänga tvätt. Helst måste jag göra det för en timmer eller två sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Oj! Min tvätt var redan hängd av någon. Måste varit tomtenissarna eller en lynch mob som haft vägarna förbi utan att jag märkte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Rolig match mellan SVK-SUI men jag har inte haft tid att kommentera den då jag sitter och uppdaterar mitt spel 45 ggr i minuten för att se om det går att ladda ner nästa uppdatering. Haha! Vissa skulle nog säga att jag beter mig som en otålig tonåring just nu. Andra skulle bara påpeka att jag beter mig som en grinig otålig gammal gubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 😄 Nu snurrar tvättmaskinerna iallafall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Meh! Nu har ju vissa jag känner fått ladda ner och installera spelet innan mig. Rätt ovist jag tycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 2 minuter sedan sa Neosus: 😄 Nu snurrar tvättmaskinerna iallafall! Ja just det ja! Undrar om jag hängt min tvätt än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 DU kan ju alltid hänga upp maskinerna så hänger dom där. För säkerhets skull! Vänligen, Smart Fån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 NU är mina maskiner upphängda på törk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 4 timmar sedan sa -k9-: Försöker lansera ordet sensar istället för "makes no sense" men det går trögt. Har bara hört att två främlingar säger så lokalt då jag fått flera vänner att börja säga så, utan att de ens tänker på det. Så vad tycker ni om sensar? Sensar det eller sensar det inte? Tycker inte det rimlar riktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 55 minuter sedan sa Neosus: NU är mina maskiner upphängda på törk! Borde kanske starta en maskin till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Det är nog ingen dum idé om det är en bra idé! DÅ är det en bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Vet inte om jag vågar. Tänk om någon okänd tar sig in och hänger upp tvätten igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Meh! Misasar ju all hockey idag. Vad håller jag på med???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Tyskland leder med 4-3 mot Finland. Vafalls? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Was Guth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Tyskland vann med 4-3 oj oj oj! Tydligen så var det välförtjänt enligt studion för ViaPlay. Coolt om Tyskland börjar bli bra på hockey med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Blev ju ett intressant besked inför J-kronorna möte mot just Tyskland imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts