-k9- Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 5-2 efter mål i tom finsk kasse igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Så nu ska jag sova så att jag orkar kolla Juniorkronorna klockan 19. Bara så att ni vet det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Haha 😛 vilket nervkittlande referat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Funderar. En låt låter ju. Men en sång… sånger den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Senaste var för basig och för komprimerad men nu tycker jag det närmar sig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Va gö niiiiiii är frågan??? God fortsättning på er kamrater 🎸. Bjuder alla och envar på en kopp ☕️ och kaka 🍪. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 december 2023 Dela Postat 26 december 2023 Gör? Sånt där är överskattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 your voice lives, your voice lives, your your voice inside my name giving me the sun to face another morning so many times felt afraid and to find my way i reach inside to find you there with me everywhere sillyme.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 sjöng in den idag, originalet var dubbelt så lång men jag kortade och kortade ner sura toner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Sura toner ska alltid vara korta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 De basiska däremot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Fick inte se Juniorkonorna i direktsändning. Fick problem med magen och gjorde på mig ett flertal gånger. Såg matchen nu och är sugen på att kolla på den igen. Skönt att vår keeper har vaknat till JVM efter en svajig säsong för övrigt. Onödig och ful tackling as Juniorkronorna i början på första period. Rättvis matchstraff. Men jag tycker att en avstängning vore att gå för långt. En övertaggad ung spelare som behövde lite tid att kyla ner sig. Men en match borde vara kylning nog. Kan bli en otroligt spännande JVM turnering då det redan varit så många överraskningar i samtliga matcher. Förutom just Junior kronornas match. Men nu i säng igen så att jag orkar med att se på JVM och lira Escape From Tarkov imorgon. JVM har varit en jul tradition för mig så länge som det sänts på TV. Att spela EFT har blivit en tradition med då allt man gjort i spelet resettas varje jul/sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Har ni inte sett dramaserien om Börje Salming på VIAplay så kan jag rekomendera den som sevärd. Inte det bästa jag sett men helt klart sevärd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 8 timmar sedan sa slejnard: Senaste var för basig och för komprimerad men nu tycker jag det närmar sig 😛 Vad händer om du tar bort den lägsta körstämman helt? Tänker att körerna då blir mera luftiga men mindre feta. Då får ju basen mera utrymme i mixen för tyngd, och körerna ger mera lyft, rent mixmässigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 2 timmar sedan sa -k9-: Vad händer om du tar bort den lägsta körstämman helt? Tänker att körerna då blir mera luftiga men mindre feta. Då får ju basen mera utrymme i mixen för tyngd, och körerna ger mera lyft, rent mixmässigt. Bra idé, skulle kunna testa. Är själv lite osäker på dom men en annan tyckte dom var bra. Har en effekt som kanske gör de mörka stämmorna lite feta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Årets nyord: embedar. De gör rödbetsgravad lax i fyran 🤮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Tantparkour är inte så dumt heller. Det ser jag på varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Förstår det. Mycket intressant. -18 ute å +18 inne. Jobbar på att få upp värmen. Vedspisen går varm… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Passa er så jag inte embedar er! KPD??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Försöker lansera ordet sensar istället för "makes no sense" men det går trögt. Har bara hört att två främlingar säger så lokalt då jag fått flera vänner att börja säga så, utan att de ens tänker på det. Så vad tycker ni om sensar? Sensar det eller sensar det inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 48 minuter sedan sa slejnard: Passa er så jag inte embedar er! KPD??? Hmm låter ju som att det kunde vara lite småmysigt att bli embedad av dig. Så är det ett hot eller löfte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Idag så är det inga jätte intressanta matcher i JVM. Fast det är just JVM så det är ju utrymme för överraskingar såklart. Slovakien - Schweiz är nog den som kan bli jämnast. Har inte koll på årets spelare i Schweiz dock. Vet att det skedde en massa lovande saker där för några år sedan, men har ingen koll på årets trupp. Någon som har det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Dagen matcher är. 12:00 Slovakien - Schweiz på kanal 10 och/eller viaplay. Borde vara den jämnaste matchen tror jag. 14:30 Finland - Tyskland på 6an/ViaPlay. Finland bör ju vinna den. 17:00 Norge - Tjeckien på SVT/SVTplay. Vore kul om Norge vinner här, men det tror jag inte alls att de gör. 19:30 Lettland - Kanada på 6an/ViaPlay. Borde bli Kanadensisk lekstuga här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Imorgon så möter vi Kanada 19:30. Tror att vi vinner med två måls marginal med sista målet i öppen kasse. Möjligen 5-3 till oss. Någon som tror på ett annat resultat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Vad jag saknar Godis/Den Store såhär års. 😞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Jösses vad jag svamlat i storforat nu med. Hoppas folk förstår vad jag menar... haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 Oj oj oj vad taggad jag är på detta idag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 46 minuter sedan sa -k9-: Jösses vad jag svamlat i storforat nu med. Hoppas folk förstår vad jag menar... haha! Svamla på du! Jag har svarat iallafall! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2023 Dela Postat 27 december 2023 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Tantparkour är inte så dumt heller. Det ser jag på varje dag. Utövar du detta själv? Frågar åt en vän.. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts