Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

2-0 Kanada nu. Välförtjänat på sätt och vis. Men det kunde lika gärna stå 4-2 nu. 

Annons
Postat

Fel av mig. Finland hade fler spelare på plan i väntan på en Kanadensisk utvisning. 

Postat (redigerat)

Yeeey! 

2-1 Kanada nu, efter ett lysande PP från Finland. Blir kul att se hur dessa två lag reagerar på det. 

Hakkaa päälle pohjan poika! (Hacka på nordens son.) 

Redigerat av -k9-
Postat

Högt tryck sista 3 från Kanada. Finland i brygga just nu. Minuten kvar. 

Postat

2-1 Kanada höll perioden ut. Mycket gruff efter avblåsningen så det kan nog bli en het tredje period. 

Postat

Både Kanada och Finland kan bli svåra för Juniorkronorna då våra keepers inte är lika på hugget som dessa två lags keepers är. 

Postat

OJ OJ OJ! Finland får med sig en utvisning, den finska målvakten sticker och pucken studsar mot sargen och håller på att gå in i det tomma finska målet... 

Postat

Ett bra läge för Finland under anda halvan av sitt PP. Men inget PP mål denna gång. 

Postat

Finland har även en som tydligen inte åker skridskor alls. Pulkkinnen heter han. 

Postat
10 minuter sedan sa -k9-:

Jo det sen ut att vara inne. Tycker jag. 

Jag trodde att du pratade ishockey och inte om DoLs erotiska äventyr🤔

• Haha 1
Postat
4 minuter sedan sa CHAE:

Jag trodde att du pratade ishockey och inte om DoLs erotiska äventyr🤔

Då trodde du rätt. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.