Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Låt 7. Maximus och Minion eller vad de heter. Äntligen lite scenshow värt namnet! Men de är proffsiga dessa unga herrar. De har hållit på rätt så länge! En bra låt! Gillart´i sammanhanget. Kan funka.

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa slejnard:

Sjunger lugnare och mörkare. Hur låter det nu? Mixat annorlunda också.

Ja som sagt, versen låter som en låt som Olle Ljungström lyckats fenomenalt bra med, både text, melodi och sångmässigt. I en tidigare version tyckte jag en del rim lät lite simpla, men nu funkade det plötsligt.

Får du till ett lyft i refrängen också, så är det en hit. Den håller inte riktigt samma höga klass just nu tycker jag. Reffen alltså.

Redigerat av Fidden
Sär skrivning
Postat
Just nu sa Fidden:

Får du till ett lyft i refrängen också, så är det en hit. Den håller inte riktigt samma höga klass just nu tycker jag.

Ja, exakt. Lite överstämma i ref. kommer göra susen som det heter i säven.

Postat
1 minut sedan sa Fidden:

Ja som sagt, versen låter som en låt som Olle Ljungström lyckats fenomenalt bra med, både text, melodi och sångmässigt. I en tidigare version tyckte jag en del rim lät lite simpla, men nu funkade det plötsligt.

Får du till ett lyft i refrängen också, så är det en hit. Den håller inte riktigt samma höga klass just nu tycker jag.

Tack för feedback fidden. 👍 Ja nåt kanske saknas för att få till det där catchiga. Svårt. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.