Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Minns ni när vi flyttade hit. Det var på hösten för 50 år sedan. Träden stod i brandröda färger och luften var fylld av skog och kaffet har under alla år fött oss. Men nu är det en förändringens tid. Hösten har inte varit sig lik...  

Annons
Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Puuuh.... Jag började tappa hoppet där ett tag. blink.gif

Du och jag CHAE... du och jag... 

Tro jag det; du och jag, DoL❤️

Postat

Basen och sologitarren är nog klara iallafall.... Resten går att putsa på. Tänkte detta skulle bli ett bidrag i "jösses amalia"-festivalen på kontrollrummet, men just nu känns det som den kommer vinna och det vill jag ju inte...

Postat (redigerat)

Ett gammalt gigfoto från DoLs band, Krüsantemüm.

(Borlänge, 1986)

IMG_9124.jpeg

Redigerat av CHAE
  • Haha 1
Postat

Annika visste inte vad hon gett sig in på när hon bjöd in Ola till fotosessionen…

IMG_9117.jpeg

Postat
25 minuter sedan sa Fidden:

Basen och sologitarren är nog klara iallafall.... Resten går att putsa på. Tänkte detta skulle bli ett bidrag i "jösses amalia"-festivalen på kontrollrummet, men just nu känns det som den kommer vinna och det vill jag ju inte...

Skön! Bra driv/takt och härliga harmonier. 

• Tack! 1
Postat
12 timmar sedan sa slejnard:

Borde det inte heta ”där” man aldrig dör? 

ni är riktiga poeter hela bunten 😃

Ok, let´s see here...

On 2023-12-16 at 18:22 sa slejnard:

Hur var du dig åt för att ta oss hit? 

On 2023-12-16 at 21:39 sa slejnard:

Ha programmet var bättre förr. 

Joråhsåatteh.... d_coffee.GIF

Postat
13 timmar sedan sa CHAE:

Ett gammalt gigfoto från DoLs band, Krüsantemüm.

(Borlänge, 1986)

IMG_9124.jpeg

Det där giget gav inspiration till namnet för Gun´s and Roses album "The Spaghetti Incident?". Clark Åke Aethelwulf (längst ner till vänster i bild) gjorde för övrigt sitt livs första ofrivilliga spagat just här. Den andra utspelades på ett övergångsställe i Hallstahammar vintern -91. Domino´s i Borlänge stängde för gott dagen efter.

Postat

Har ni för lite Hiohop i vardagen? Kolla in Ren om ni inte gjort det, i så fall.

Postat
14 minuter sedan sa slejnard:

Ju mindre hiphop i vardagen desto bättre. 
Annars då k9?

Hehe! Gillar ju inte hiphop jag heller. Men gillar Ren av någon anlending.

Låt oss säga att det är bra med mig, för enkelhetens skull. Ska iväg för en bedömning om jag ska opereras eller inte. Men det är ett mindre ingrepp så jag är inte orolig för det. Vill bara veta hur det blir just nu. Ska vara på vårdcentralen om 34 minuter. 

Själv då? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.