slejnard Postat 7 december 2023 Postat 7 december 2023 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ball lans. En slags medeltida meddelst div. dekaler och stripes, upphottad torneringslans avsett för brudraggning. Indeed... Skrattfinken var åt del ett av citatet.
slejnard Postat 7 december 2023 Postat 7 december 2023 Tog ju vaccin mot lunginflammation i veckan. Känner mig rätt seg. Kanske en biverkning? åja får nog mixa lite. Har fått hammond av Jonathan 👍😊. Sjungt om verserna också. Mer bluesig melodi
slejnard Postat 7 december 2023 Postat 7 december 2023 Låter så här nu? https://www.dropbox.com/scl/fi/mrdnj2ts94ams3b03uo1e/Trust-around-the-hour-med-hammond-v2.mp3?rlkey=7xdo792lzfphhdtkuets5hfvx&dl=0
Fidden Postat 7 december 2023 Postat 7 december 2023 Låter bra! 🤘 Kring en minut in har körerna ett litet utrymme för sig själva som jag reagerar lite extra på. En snygg dubbning där. Jag tror ju att det är du som sjunger där också, men det låter lite mer kontrollerat på något vis. Det gillar jag. Vad hände? Var det med flit? 1
slejnard Postat 7 december 2023 Postat 7 december 2023 47 minuter sedan sa Fidden: Låter bra! 🤘 Kring en minut in har körerna ett litet utrymme för sig själva som jag reagerar lite extra på. En snygg dubbning där. Jag tror ju att det är du som sjunger där också, men det låter lite mer kontrollerat på något vis. Det gillar jag. Vad hände? Var det med flit? Gör alla sånggrejer. Hade kanske tur eller så har den fått mogna till sig bra 😅
Dark Of Light Postat 8 december 2023 Postat 8 december 2023 (redigerat) Redigerat 8 december 2023 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 december 2023 Postat 8 december 2023 Dimmigt. Ja, ute alltså. -3° och varmare ska det bli. Ja, ute alltså. Hjulbord bjudes det på jobbet idag. Ja, det sker då inomhus alltså.
Fidden Postat 8 december 2023 Postat 8 december 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Dimmigt. Ja, ute alltså. -3° och varmare ska det bli. Ja, ute alltså. Hjulbord bjudes det på jobbet idag. Ja, det sker då inomhus alltså. Våra bord är höj sänkbara, men det är bara stolarna som går att rulla.
slejnard Postat 8 december 2023 Postat 8 december 2023 Har också höj å sänkbart på jobbet. Står sällan men det händer. Nu ska jag skjutsa sambons dotter till Piteå för vidare färd till Finland och kattutställning. Tror de ska till Uleåborg
Fidden Postat 8 december 2023 Postat 8 december 2023 Nu har jag ingen sambo, men om jag hade haft det hade hennes dotter nog också varit en katt. 1
Recommended Posts