Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
9 timmar sedan sa Neosus:

Snart är det jul förresten! Fantastiskt roligt...

🎅

Mmm... Det där sa jag i juli redan. Då skrattade ni och bara ignorerade det hela. Ja, nu ser ni hur det går. julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.gif

Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Du hade rätt alltså. Måste invänta plogning innan jag kan fara till jobbet. Morn å KPD 

Plogning?! En riktig karl tar väl skotern? Eller skottar sig fram själv hela vägen för att sedan gå tillbaka och hämta bilen.

Postat

Nu när det här elementet på 37 grader suttit på kontoret i en halv dag så har temperaturen höjts från 15°C till 16,5°C. 

Postat
21 minuter sedan sa Dark Of Light:

När fan blir det kaffe då?

Har du satt på bryggaren?

#nofilter #BönpåsenÄrTom

Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Ser en nyhet att Henry Kissinger är död. Ytterligare en sån där person jag trott varit död sen länge. 
morn å KPD! 

Är fortfarande i chock över att Jimmy Carter lever.

Postat (redigerat)

Kissinger är här och redan påbörjat sin toalettjänst, Carter har ingen bokning hos mig ännu men det hinner ju ändras...

Redigerat av Dark Of Light
ett t
Postat
12 timmar sedan sa slejnard:

He snöge ordentligt i Skelet, Västerbotten. Åja , vi har fått oss en slev av skopan å! 

Ändå rätt så uppfriskande att ha sina skelett i Västerbotten! De flesta brukar ju släpa dem in i div. garderober oftast.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.