Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

PT sent från himlen 😄

Det gör inget. PT hade väl för roligt i himlen så PT glömde bort tiden. 

• Haha 1
Postat
21 timmar sedan sa slejnard:

Har vart uppe förut men sjungt om och mixat om, skalat bort lite guror, ändrat å grejsat. Vad tror ni om detta? 

https://www.dropbox.com/scl/fi/828l139sj6lo3tq5h97wg/Trust-around-the-hour-v1.mp3?rlkey=exv9j85fbu7at66esbdoqkmqv&dl=0

Låter lite överkomprimerat och saknar rymd tycker jag. Skulle behöva lite mera headroom och lite luftigare diskant. Kanske lite reverb rent utav. Va sa jag att det behövs reverb??? 

Nu ringare jag 112 tror jag... 

• Tack! 1
Postat
26 minuter sedan sa Neosus:

Och Sverige har blivit 500 kvadratmeter större och Norge har blivit 500 kvadratmeter mindre!

Utan krig dessutom.. blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Vore intressant att veta om någon faktiskt bodde och ägde den marken och nu mera bor i Sverige.

Postat

mm mm

you are pepper

i am glas

don't patronize

don't bring me down

mm why why mm

Postat

Kommer Marcus Larsson recensera låten imorgon? Vem var egentligen den hemliga gästen? Varför åkte de speedway i rinken? När drar pimpelsäsongen igång? Vem skriver manuset till längstah hockeyresan? 

Jag kan svaret på en annan fråga och det svaret är freeeedaaaaaaaaaaag!

Postat
10 timmar sedan sa Fidden:

Kommer Marcus Larsson recensera låten imorgon? Vem var egentligen den hemliga gästen? Varför åkte de speedway i rinken? När drar pimpelsäsongen igång? Vem skriver manuset till längstah hockeyresan? 

Jag kan svaret på en annan fråga och det svaret är freeeedaaaaaaaaaaag!

Många frågor 😅 testar telepatera svaren .

morn å KPD 

Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Många frågor 😅 testar telepatera svaren .

morn å KPD 

Wow, det var lill-strimmas barnbarns föredetta kompis morbror som var hemlig gäst om jag tolkar det rätt!

Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Wow, det var lill-strimmas barnbarns föredetta kompis morbror som var hemlig gäst om jag tolkar det rätt!

Uppfattade faktiskt inte vem det var. Nu har jag tagit covid och influensa vaccin. Ska även boka tid och ta mot lunginflammation.

kpd

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.