Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
41 minuter sedan sa slejnard:

Tack ! Jo jag fyller år idag så atteh

Grattinäran!

• Tack! 1
Postat
20 timmar sedan sa Neosus:

Men det gör inget! 

Det är oftast det som händer med saker som ska gör saker, när de går sönder. Att de slutar göra saker....

Postat

Ska lyssna på den imorgon. Har fortfarande en ljuvlig eftersmak i öronen efter konserten igår. 

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Tack ! Jo jag fyller år idag så atteh

Öh öh ööh HA DEN ÄRAN!!!😳🥳

• Tack! 1
Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Tack! Bju på en kamelbuhle ☺️

Har inga😔

Postat
16 minuter sedan sa CHAE:

Har inga😔

14 minuter sedan sa slejnard:

Det har du visst! 😡

Vem är hon? 

Den där Inga Visst som ni babblar om... 

Postat

Nu är ju PortNay tebax som blånkörjan i Paul Meander, vad tror ni om det? 

Postat

Min jobbdator måste vara en reinkarnation av den gamla användaren "musik". Jag tappade nätverk och ljud enligt datorn själv, men satt samtidigt och deltog i ett skypesamtal utan problem...

Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Fidden:

God morgan.

Ja alltså, det var väl i nån film som Morgan Freeman spelade gud. Det var det jag ville säga.

Neo borde veta. Tycker väl att den gode Morgan inte är speciellt lik Neo men å andra sidan föreslog ju någon att Idris Elba skulle spela James Bond...

Med den logiken så kunde ju Jennifer Aniston kunna göra en bra Mr Spock eller Warwick Davis en ohyggligt övertygande Batman eller varför inte ge Arnold Schwarzenegger rollen som Musse Pigg..? Blir det kaffe på det?

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.