CHAE Postat 19 november 2023 Trådstartare Postat 19 november 2023 58 minuter sedan sa slejnard: Nej! Verkligen inte. Har ni tänkt på hur de pratar? Det beror på att vid varje dansk står en dvärg på axeln och skottar in gröt i svalget på dem mellan meningarna ”Danska är inget språk, det är ett läte” 57 minuter sedan sa slejnard: Vet dock inte ursprung på dvärgarna då de inte pratar! Hmmmm🤔 54 minuter sedan sa slejnard: Orange soda. With no ice in it. Ah okej! 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Kan ha varit. Han dök från hotelltaket in i poolen endast iförd en jutesäck vill jag minnas. Solsting deluxe liksom... Sååå var det ja! Tur att du gick in och styrde upp👍🏼
Micke H Postat 19 november 2023 Postat 19 november 2023 Skulle ladda ner mina Photobucket-bilder innan dom tas bort för evigt och hittade denna: 1 4
Dark Of Light Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Ojojojojojojojojojojojojojojojoj. Ojojojojojojojoj, oj. Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj. Vad mycket kaffe!
CHAE Postat 20 november 2023 Trådstartare Postat 20 november 2023 19 timmar sedan sa Neosus: PHÄÄÄTT!!!!❤️
Dark Of Light Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Jag är mer inne på att ta mig till Boutique Top Top och kanske tjacka en banlonpolo eller ett par terrylenbyxor. 1
Dark Of Light Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Om ni också är sugna kan ni bara hälsa Perry från mig så får ni rabatt. De är alltid först med det allra senaste.
slejnard Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Minns ni Perry Mason? Advokatserien där. Tyckte den var bra! 😊
Fidden Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 En kollega avslutade dagen med att inaktivera alla menyval i journalsystemet innan han gick hem. Det blev lite panik, eftersom han även inaktiverat alla administrationsverktyg. Men ingen dog vad jag vet.
CHAE Postat 20 november 2023 Trådstartare Postat 20 november 2023 Just nu sa Fidden: En kollega avslutade dagen med att inaktivera alla menyval i journalsystemet innan han gick hem. Det blev lite panik, eftersom han även inaktiverat alla administrationsverktyg. Men ingen dog vad jag vet. Ingen kamelbuhle för den kollegan.
Fidden Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 2 minuter sedan sa CHAE: Ingen kamelbuhle för den kollegan. Årets citronpris hade det blivit om det inte funnits en hattbärande fågel kvar som diagnostiserade problemet på 5 minuter. 🧐
Fidden Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Och plötsligt förstår jag varför jag gått i cirklar hela dagen...
Neosus Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 29 minuter sedan sa Fidden: En kollega avslutade dagen med att inaktivera alla menyval i journalsystemet innan han gick hem. Det blev lite panik, eftersom han även inaktiverat alla administrationsverktyg. Men ingen dog vad jag vet. Är det praktikanter som jobbar där?
slejnard Postat 20 november 2023 Postat 20 november 2023 Lite sugen köpa nå pluggar på black friday, men behöver jag? Och VAD behöver jag? Kanske uppgradera izotope elements? Har 9an nu och 11an finns att köpa.
CHAE Postat 21 november 2023 Trådstartare Postat 21 november 2023 23 timmar sedan sa Neosus: Är det praktikanter som jobbar där? Japp och så Fidden som försöker styra upp allting med sina dubbla vänsterstrumpor.
Recommended Posts