Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
58 minuter sedan sa slejnard:

Nej! Verkligen inte. Har ni tänkt på hur de pratar? Det beror på att vid varje dansk står en dvärg på axeln och skottar in gröt i svalget på dem mellan meningarna

”Danska är inget språk, det är ett läte”

57 minuter sedan sa slejnard:

Vet dock inte ursprung på dvärgarna då de inte pratar! 

Hmmmm🤔

54 minuter sedan sa slejnard:

Orange soda. With no ice in it. 

Ah okej!

13 minuter sedan sa Dark Of Light:

Kan ha varit. Han dök från hotelltaket in i poolen endast iförd en jutesäck vill jag minnas. Solsting deluxe liksom... 

Sååå var det ja!

Tur att du gick in och styrde upp👍🏼

Annons
Postat
19 timmar sedan sa Neosus:

PHÄÄÄTT!!!!❤️

Postat

En kollega avslutade dagen med att inaktivera alla menyval i journalsystemet innan han gick hem. Det blev lite panik, eftersom han även inaktiverat alla administrationsverktyg.

Men ingen dog vad jag vet.

Postat
Just nu sa Fidden:

En kollega avslutade dagen med att inaktivera alla menyval i journalsystemet innan han gick hem. Det blev lite panik, eftersom han även inaktiverat alla administrationsverktyg.

Ingen kamelbuhle för den kollegan.

Postat
2 minuter sedan sa CHAE:

Ingen kamelbuhle för den kollegan.

Årets citronpris hade det blivit om det inte funnits en hattbärande fågel kvar som diagnostiserade problemet på 5 minuter.

🧐

Postat
29 minuter sedan sa Fidden:

Är det praktikanter som jobbar där? blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Postat
23 timmar sedan sa Neosus:

Är det praktikanter som jobbar där? blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Japp och så Fidden som försöker styra upp allting med sina dubbla vänsterstrumpor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.