Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Helt vahettereh ungehüppschendez. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Fryntlichenmeinfherr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Gemüffonfeuermeinhof gehist fistel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 🤔 ändå prata svenska 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Morn å KPD ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 12 timmar sedan sa slejnard: 🤔 ändå prata svenska 😊 Washastedass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Jag börjar misstänka att ni inte pratar RIKTIG tyska! 🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Jag börjar misstänka något annat....... 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Mina gitarr grejer kommer idag! Wohoo.. Då blir det meka gitarr. Äntligen. Som jag har väntat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 jodå... såatte.. fint väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Njae, men... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Jag börjar misstänka att ni inte pratar RIKTIG tyska! 🧐 Wasgemeitzt du? Germania am allegezem wingmutter! 3 timmar sedan sa Neosus: Jag börjar misstänka något annat....... 😂 Wingmutter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Njae, men... Pisswasser gesehen sonnenbrille. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 (redigerat) Tänkte precis skriva att jag inte fått något paket ännu MEN då fick jag ett paket ändå så då slapp jag skriva att jag inte fick något paket eftersom postnord ringde på dörren med ett paket i handen.. Bra jobbat! Redigerat 7 november 2023 av Neosus Sär skrivning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 1 timme sedan sa Neosus: Tänkte precis skriva att jag inte fått något paket ännu MEN då fick jag ett paket ändå så då slapp jag skriva att jag inte fick något paket eftersom postnord ringde på dörren med ett paket i handen.. Bra jobbat! Så där stod han. Brevbäraren. Från Postnörd. Med sitt paket i handen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Nä de va mitt paket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Men det var han som kom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Preciiiis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 november 2023 Trådstartare Dela Postat 7 november 2023 38 minuter sedan sa Fidden: Men det var han som kom? Två gånger. Med paketet, liksom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 En brevbärare kommer aldrig ensam, som man brukar säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Sedan gick jag och dammsög min gitarr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Är man proffs så är man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Har ni sett Stalker på SVT? Mycket välgjord dokumentär i tre delar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Nej, men jag såg precis Sly på Netflix. En dokumentär med och om Sylvester Stallone, om hans liv och filmskapande. Intressant och visst kom det fram lite nya sidor hos honom som man inte visste om. Rekommenderas som lite tidsfördriv. 2/5 Rygg operationer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 36 minuter sedan sa Fidden: En brevbärare kommer aldrig ensam, som man brukar säga. Den var så bra... ... att den gjordes två gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2023 Dela Postat 7 november 2023 Glömde mäta hålet.. Förbaskat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts