slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Nej och nej. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 16 timmar sedan sa slejnard: Vi såg tre av fem matcher. De spelar 24minuter/match utan avbrott på 1/4 hockeyplan. 3 mot 3 . Vi såg tre matcher. Tror de vann 2 eller 3. Många mål blir det 😄 6 timmar sedan sa Dark Of Light: Du har sett 6 av 5 matcher med högst oklart resultat efteråt? Serverades det öl i pauserna? 4 timmar sedan sa slejnard: Nej och nej. Morn å KPD Inte serverades det starkvaror av vargtass typ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Jo men tog inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Snöskottning inc. Blött å kladdigt. Säsongens första. Fick ta det extremt lugnt pga hostan men det gick bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Ja, jag tänkte lite på det och skickade inte the full snåwblizzardfråmhäll till er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Schysst Dol 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Ja, det är klart jag ställer upp. Trots att dina något förvirrade hockey minnen. Vi är ju Längstah buddies after all. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 1 timme sedan sa Neosus: Törs man fråga hur det är med storebror? Jag tänker på er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Det går framåt! 👍 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 november 2023 Trådstartare Dela Postat 5 november 2023 3 timmar sedan sa slejnard: […] Blött å kladdigt. Säsongens första. Fick ta det extremt lugnt pga hostan men det gick bra 👍 That’s what she said! 19 minuter sedan sa Neosus: Det går framåt! 👍 Skönt som fan att höra❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 39 minuter sedan sa Neosus: Det går framåt! 👍 Skönt att höra 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 19 minuter sedan sa CHAE: That’s what she said! Ur mama! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Hockeylåten klar tror jag. Tips? Nu ska en video göras med massa hockeyactionbilder. https://www.dropbox.com/scl/fi/1sujrd2yyfehwx1gf4ju7/IF-HockeySong.mp3?rlkey=59gol78n0jjsk3vuc79zc943j&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 november 2023 Trådstartare Dela Postat 5 november 2023 1 timme sedan sa slejnard: Ur mama! Va? Näää, DoLs granne så klart🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 Hon har ju flyttat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 8 timmar sedan sa slejnard: Hockeylåten klar tror jag. Tips? Nu ska en video göras med massa hockeyactionbilder. https://www.dropbox.com/scl/fi/1sujrd2yyfehwx1gf4ju7/IF-HockeySong.mp3?rlkey=59gol78n0jjsk3vuc79zc943j&dl=0 Håkkiäkchönbilder på dig givetvis!!! 7 timmar sedan sa slejnard: Hon har ju flyttat! Ja, det förenklar ju saken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 coffeebreak!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Håkkiäkchönbilder Schälffklartsengefahren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Nä schlagerfestivalen heter det väl ändå inte längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Mellofollimusigeschlagenrfrestifalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Ja så heter det! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Någonting hände i periodvilan. Efter 6 av 5 perioder har Slej börjat skriva perfekt tyska. Vad blir det på tyska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Pherfekktchentüsskenoztehenzuhfahren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Filé dank. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Pherfekktchentüsskenoztehenzuhfahren Det är ju helt sjukt vad språkbegåvad jag är. Här ovan till exempel nämner slejnard en perfekt getost-safari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 november 2023 Trådstartare Dela Postat 6 november 2023 Jag saknar tesils-glasögonen. * * * Troll i Storforum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 58 minuter sedan sa Fidden: Det är ju helt sjukt vad språkbegåvad jag är. Här ovan till exempel nämner slejnard en perfekt getost-safari. Man är ju sugen på mer mufflånfårfolklår innehåll. 16 minuter sedan sa CHAE: Jag saknar tesils-glasögonen. * * * Troll i Storforum? As I said... It´s alive... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2023 Dela Postat 6 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts