CHAE Postat 2 november 2023 Trådstartare Dela Postat 2 november 2023 22 minuter sedan sa Neosus: Min storebror har varit med om en allvarlig trafikolycka så jag är lite mer off nu så att ni vet. Jag är riktigt orolig. Usch hujeda mig!😔🥺 Håller tummetottarna att allt går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Shit... Håller alla tummar och tår 😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Varit hos doktorn och de har förskrivit antibiotika å kukkelimukkmedicin mot hostan. Lunginflammation. Det är därför jag får feber från å till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 4 timmar sedan sa Neosus: Min storebror har varit med om en allvarlig trafikolycka så jag är lite mer off nu så att ni vet. Jag är riktigt orolig. Oj, låter inget vidare. Håller tummarna!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 1 timme sedan sa slejnard: Varit hos doktorn och de har förskrivit antibiotika å kukkelimukkmedicin mot hostan. Lunginflammation. Det är därför jag får feber från å till Krya påse!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Ja nu ska det nog rättas till för min del. Tänker på neosus och hans bror. Håller tummarna. Helg och tvpucken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Tack och krya på dig Slej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2023 Trådstartare Dela Postat 2 november 2023 5 timmar sedan sa slejnard: Varit hos doktorn och de har förskrivit antibiotika å kukkelimukkmedicin mot hostan. Lunginflammation. Det är därför jag får feber från å till Krya påse och lufta lungorna så ofta det går (d v s försök inte ligga nerbäddad så mycket). 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 9 timmar sedan sa Neosus: Min storebror har varit med om en allvarlig trafikolycka så jag är lite mer off nu så att ni vet. Jag är riktigt orolig. Hoppas att allt går bra! Håller tummarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Och krya slej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Bättre idag. Tack för kryas. Morn å KPD 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Vissa dagar gör jag verkligen inte skäl för lönen... Men jag har iallafall olovligen installerat mitt ljudkort på jobbdatorn och satt upp routingen så att jag kan spela musik från Spotify under Skypemöten. I sketen mono visserligen, men det är ju skypes fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Vem fan behöver steireeå, eller vad det heter` Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 VA?! 😦 (farbror hör lite dåligt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Nu idol. Louice har fått återbesök till Umeå 15/11. Få se då vad de säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Efter första resan hade jag 12p. Min slutpoäng blev 13p. Skandal. Kom ihåg numret på arean men inte på tornet. Gissade även fel på första låten, där jag råkade gissa på låtskrivaren... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Jaha vart är vi på väg har börjat 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 november 2023 Dela Postat 3 november 2023 Schuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 7 timmar sedan sa slejnard: Nu idol. Louice har fått återbesök till Umeå 15/11. Få se då vad de säger. Tummarna hålls! Hela tiden. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 Japp. För allt och alla. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 november 2023 Trådstartare Dela Postat 4 november 2023 15 timmar sedan sa slejnard: […] Louice har fått återbesök till Umeå 15/11. Få se då vad de säger. Åååh! Tummetotthåll-mode: ON! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 Ja. 👍👍 Är i Kalix på hockeycup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 november 2023 Trådstartare Dela Postat 4 november 2023 Hockey-bockey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 under ytan Uno Svenningsson cover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 28:e april 2021 postades den där. Eventuellt med ett annat komp, men sången var nog densamma. Har inget att tillägga till min kommentar då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 Vagott 😋 nu är vi då hemma . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 1 timme sedan sa slejnard: Vagott 😋 nu är vi då hemma . Vem vann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 november 2023 Dela Postat 4 november 2023 39 minuter sedan sa Fidden: Vem vann? Vi såg tre av fem matcher. De spelar 24minuter/match utan avbrott på 1/4 hockeyplan. 3 mot 3 . Vi såg tre matcher. Tror de vann 2 eller 3. Många mål blir det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 november 2023 Dela Postat 5 november 2023 (redigerat) Du har sett 6 av 5 matcher med högst oklart resultat efteråt? Serverades det öl i pauserna? Redigerat 5 november 2023 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts