Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 12 minuter sedan sa Neosus: Dolly Patton? Pansar generalens dotter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Eepiiic... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 En pangbrud! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 (middag) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Hm... uttråkad... Det är nästan så man önskade att Slej kom igen med lite stand up comedy... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Hehehe du är klurig du Dol 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 6 minuter sedan sa slejnard: Hehehe Jag är rolig jag 😂 Ja, det är du! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Har ni nå tips? fartigt och jag skippade rappen... Låter det hockeylåt? https://www.dropbox.com/scl/fi/117a20qtblqikc15f3z7g/IF-hockeysong-v2.mp3?rlkey=dyyvufk15jge7lz9g8xmllhvc&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Per Nuder startat med kliver över isen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 november 2023 Dela Postat 1 november 2023 Ingen hockeylåt är komplett utan Per Nuder. Det har jag alltid sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 😁Per Nuder!? Mycket hockey i texten. Då är det väl en hockeylåt? Ja, det är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 10 timmar sedan sa Fidden: Per Nuder startat med kliver över isen? Är inte det en jullåt? Nuder raskar över isen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: 😁Per Nuder!? Mycket hockey i texten. Då är det väl en hockeylåt? Ja, det är det. Jag lyssnade på ett parti om och om igen för att höra hur texten gick, men jag hörde bara Per Nuder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Vilket parti då undrar ni kanske, och då svarar jag att det måste varit socialdemokraterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 44 minuter sedan sa Fidden: Jag lyssnade på ett parti om och om igen för att höra hur texten gick, men jag hörde bara Per Nuder. Haha jag kanske textar dåligt. Svårt när den går så fort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 11 timmar sedan sa Fidden: Per Nuder startat med kliver över isen? Perioden startar, ni flyger över isen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Jahaaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2023 Trådstartare Dela Postat 2 november 2023 Vars ä Pico?🥺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 10 minuter sedan sa CHAE: Vars ä Pico?🥺 Det vet väl du som har sköld och är moderator??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Tidig lunch här och sen ska jag till läkaren. Igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 Min storebror har varit med om en allvarlig trafikolycka så jag är lite mer off nu så att ni vet. Jag är riktigt orolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 november 2023 Dela Postat 2 november 2023 19 minuter sedan sa Neosus: Min storebror har varit med om en allvarlig trafikolycka så jag är lite mer off nu så att ni vet. Jag är riktigt orolig. Hugaligen 😞 Hoppas allt går bra med honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts