Fidden Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Har ni någon gång fastnat i en travers? Så länge man har kontrollen kan det nog vara ganska kul tänker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 42 minuter sedan sa Fidden: Har ni någon gång fastnat i en travers? Så länge man har kontrollen kan det nog vara ganska kul tänker jag. Nej inte det men har målat en sån en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Tänker på Coldplay som fastnade i backen 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Nej inte det men har målat en sån en gång. Fastnade färgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Har ni någon gång fastnat i en travers? Så länge man har kontrollen kan det nog vara ganska kul tänker jag. Nej men jag har ju hängt här ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Det är så segt när man har skitit färdigt och är redo att gå vidare med sitt liv, men måste ägna en minut åt att torka sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Micke H! 😮 Det var längesen. Kul se dig 😊👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 29 minuter sedan sa Dark Of Light: Fastnade färgen? Hur ser du om en bil är från Polen? På lacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 22 minuter sedan sa Micke H: Det är så segt när man har skitit färdigt och är redo att gå vidare med sitt liv, men måste ägna en minut åt att torka sig. Men visst är det härligt ändå att sitta en kvart och släppa ifrån sig allt skit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 18 minuter sedan sa slejnard: Micke H! 😮 Det var längesen. Kul se dig 😊👍 :wub: 9 minuter sedan sa Neosus: Men visst är det härligt ändå att sitta en kvart och släppa ifrån sig allt skit? Själva skitandet har jag inga problem med. (Så länge magen är med mig.) Det är den här känslan av att "nu är jag redo att återuppta det svarta hål som är mitt liv" och så måste man ändå först ägna en minut åt att stoppa upp papper i analen i ett fruktlöst försök att göra sig själv presentabel och välluktande för resten av världen, samtidigt som man innerst inne vet att det enda som verkligen fungerar på riktigt är en spola av häcken med en trädgårdsslang. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 *stöna*flämt* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Är du på Cypern tordA? Kul se dig å 👀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Hemma sjuk än och Ser the Flash på HBO. Gillar se superhjälte filmer och passar på när sambon är till schtan med väninnorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 (redigerat) Idag skulle mattläggaren komma men har inte dykt upp. Kommer väl tidigt imorgon då. Hon får ett fint väl anpassat badrum 😊 Redigerat 25 oktober 2023 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 (redigerat) Och här blir det ris, gyroskyckling OCH kebabsöööös! Vagott! Redigerat 25 oktober 2023 av Neosus Glömde en bokstäv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 1 timme sedan sa slejnard: Hur ser du om en bil är från Polen? På lacken. Nu var ju inte det svaret på frågan men kpd ändå. 39 minuter sedan sa Micke H: :wub: Själva skitandet har jag inga problem med. (Så länge magen är med mig.) Det är den här känslan av att "nu är jag redo att återuppta det svarta hål som är mitt liv" och så måste man ändå först ägna en minut åt att stoppa upp papper i analen i ett fruktlöst försök att göra sig själv presentabel och välluktande för resten av världen, samtidigt som man innerst inne vet att det enda som verkligen fungerar på riktigt är en spola av häcken med en trädgårdsslang. Det finns våtdammsugare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Bara för det skickar jag upp lite blötsnö norröver. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 26 minuter sedan sa slejnard: Är du på Cypern tordA? Kul se dig å 👀 jo, varmt om attan... väntar på kvinnan som jobbat i Nicosia 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Bara för det skickar jag upp lite blötsnö norröver. Förlåt förlåt förlåt. Svaret är 42. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Nu är vinnarna utsedda! De vart jag Grahn å fidden. Gottva 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Skoja bara 😌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Grattis! Vi är bäst helt enkelt! Mitt bidrag var iallafall 29! Förlåt! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Hade förresten nr 42 i tävlingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 1 timme sedan sa slejnard: Förlåt förlåt förlåt. Svaret är 42. Förvisso sant men försent. Jag har ju en ondska att tänka på. 1 timme sedan sa slejnard: Hade förresten nr 42 i tävlingen Där ser du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 8 timmar sedan sa Neosus: 2 timmar sedan sa Neosus: 9 minuter sedan sa Neosus: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 oktober 2023 Dela Postat 25 oktober 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts