Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 9 minuter sedan sa slejnard: Covid. 160CRP. Ingen lunginflammation. Piggare idag. Det är tur att de inte testar alla längre, då hade det blivit panik igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 10 minuter sedan sa Fidden: Det är tur att de inte testar alla längre, då hade det blivit panik igen. Ja eller hur. Jag fick även som utvald bland ett fåtal göra ett test till FHM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 34 minuter sedan sa slejnard: Covid. 160CRP. Ingen lunginflammation. Piggare idag. Hoppla! Kryo påse! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Hoppla! Kryo påse! Ja igår kändes det riktigt dåligt. Var inte alls kaxig då. Vart då sjukintygad resten av veckan. Bättre idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Jag uppade kommentaren på 600 Ohm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Räcker sladden? Ända till NATO nu när Erdogan fått tummen ur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 1 timme sedan sa slejnard: Ja igår kändes det riktigt dåligt. Var inte alls kaxig då. Vart då sjukintygad resten av veckan. Bättre idag! Låter inte kul. Bra att du mår bättre iaf. Ta igen dig, jag håller tillbaka snön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Låter bra! Tack för det Dol 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 2 timmar sedan sa slejnard: Covid. 160CRP. Ingen lunginflammation. Piggare idag. Told you. Krya påse❤️ 2 timmar sedan sa slejnard: 600 m? Nä. 600 Ohm. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 2 timmar sedan sa Fidden: Det är tur att de inte testar alla längre, då hade det blivit panik igen. Yes, hela Burspråksträsk i karantän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 8 minuter sedan sa CHAE: Yes, hela Burspråksträsk i karantän! Hur "många" rör det sig om tro..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 3 timmar sedan sa Fidden: Det är tur att de inte testar alla längre, då hade det blivit panik igen. Vi hade ett (realtivt lättare utbrott på min avd förra veckan; ”bara” 15 personal sjuka🙃) och direktiven vi har fått är ”[…] har ni [Covid]symtom har ni covid. Inga tester behövs. Stanna hemma och var symtomfria i två dygn innan ni går till jobbet”. I vår region och i samhällen i regionen rekommenderas samma saker plus att riskgrupper ska ta en säsongsdos🤷🏻♂️ 22 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur "många" rör det sig om tro..? Åtta personer, tre hundar samt en vandrande pinne som kallas Urban. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Vegetarisk pastagratäng här. Riktigt god! Svamp paprika purjo broccoli lök å ozzzzzzzzzzzth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Svamp är ju min favoritsvamp! 😵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 22 minuter sedan sa Fidden: Svamp är ju min favoritsvamp! 😵 😝 kantareller och en burk champinjonsoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Krämig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Imorgon släpps Cities Skylines II! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 1 timme sedan sa Fidden: Svamp är ju min favoritsvamp! 😵 Skumkantareller är min favoritsvamp, och den enda jag äter faktiskt. #svamp-proteinintolerans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Nu vart jag sugen på skumtomtar 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 1 timme sedan sa Linus: Skumkantareller är min favoritsvamp, och den enda jag äter faktiskt. #svamp-proteinintolerans Det där är Overkills favoritgrönsak. Eller om det var champinjoner som var det. Men dina är närmre grönsaker ändå, eftersom de innehåller grönsak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Men nog om svamp. Låt oss diskutera kaffe. Hur mycket sump behöver man ha i kaffet innan det räknas som grönsakssoppa? Och när övergår det till grönsaksgryta? Är det när man glömmer filtret helt och hållet? Eller är det böngryta det blir? Inte mycket att be för kan man tycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 5 minuter sedan sa Fidden: Men nog om svamp. Låt oss diskutera kaffe. Hur mycket sump behöver man ha i kaffet innan det räknas som grönsakssoppa? Och när övergår det till grönsaksgryta? Är det när man glömmer filtret helt och hållet? Eller är det böngryta det blir? Inte mycket att be för kan man tycka. Fidden, you’re doing it wrong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Det är inte såna bönor fidden!!! 😂 Flizzaff is back btw 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 1 minut sedan sa CHAE: Fidden, you’re doing it wrong. A jag vet. Jag har liksom inget filter ibland. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Ni kan få 3 av 5! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 ...4 av 5! Har inte bestämt mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 23 oktober 2023 Dela Postat 23 oktober 2023 Just nu sa slejnard: Det är inte såna bönor fidden!!! 😂 Flizzaff is back btw 😎 Är det magiska bönor? Är det "bönor" *wink wink, nudge nudge*? Eller vilken typ av bönor är det egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 23 oktober 2023 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2023 3 minuter sedan sa slejnard: […] Flizzaff is back btw 😎 Yay….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts